کشته و زخمی شدن بیش از هشتاد نفر از نیروهای «منصور هادی» رئیس جمهور فراری یمن در مارب و حمله به یک رزمناو متجاوزان ائتلاف عربی از جمله مهمترین تحولات یمن است.
کد خبر: ۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴        24 February 2016

به گزارش مهر، شبکه المیادین از کشته و زخمی شدن بیش از ۸۰ نفر از نیروهای «منصور هادی» رئیس جمهور فراری یمن در جریان پیشروی به سمت «هیلان» در غرب مارب واقع در شمال شرقی یمن خبر داد.

یک منبع نظامی یمنی اظهار داشت که بیش از ۵۴ کشته از نیروهای «هادی» از جمله «صلاح درهم الشدادی» فرمانده میدانی و هشت نفر از همراهان وی به بیمارستان های مارب منتقل شده اند.

همچنین یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یک رزمناو متجاوز ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان را که سعی داشت به سمت ساحل «الفازه» در بخش «الخوخه» واقع در استان الحدیده پیشروی کند هدف قرار داده و به آتش کشیدند.

شبکه المسیره نیز گزارش داد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی تجمع مزدوران در بخش «الوازعیه» تعز را با راکت های کاتیوشا و خمپاره مورد هدف قرار دادند.

یگان موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی روز سه شنبه مواضع نظامی وابسته به نیروهای سعودی در منطقه جیزان را هدف قرار داده و دو تک تیرانداز سعودی را نیز به هلاکت رساند. یک منبع نظامی اظهار داشت که یگان توپخانه ارتش و کمیته های مردمی مواضع کرس جوبح، شبکه المصفق و ابوهمدان را با ده ها گلوله بمب هدف قرار داد.

این منبع همچنین تصریح کرد که دو تک تیرانداز سعودی در «الفریضه» و «قائم زبید» کشته شده و یک خودروی سعودی در منطقه پایگاه نظامی الرمضه منهدم گردید. یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی همچنین به شکل انبوهی مواضع المصفق، الرمیح، الجبوح، السرادح و مثلث المثنی در جیزان را بمباران کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: