با کسب تنها دو رای بیش از حدنصاب لازم؛
مهدی تاج در مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال ، با کسب 50 رای و به صورت میلیمتری رییس جدید فدراسیون فوتبال شد. چنانچه تاج دو رای کمتر کسب می کرد، انتخابات به دور دوم کشیده می شد و در اینصورت حتی احتمال تعویق چندماهه انتخابات فوتبال وجود داشت.
کد خبر: ۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹        07 May 2016
با شمارش 73 رای در مجمع فدراسیون فوتبال مهدی تاج رییس جدید فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج با فاصله زیاد و با کسب 50 رای رییس فدراسیون فوتبال شد. بعد از تاج، آجورلو با 12 و عزیزمحمدی با شش رای دوم و سوم شدند. بدین ترتیب دوره ریاست 8 سال و هشت ماهه علی کفاشیان به پایان رسید.

بنابراین در ادامه مراسم انتخابات فوتبال، برای نایب رییسی اول علی کفاشیان و نایب رییسی دوم محمود اسلامیان رای گیری به عمل خواهد آمد.

رای‌گیری برای اعضای هیات رئیسه آغاز شده و بدلیل انتخاب تاج بعنوان رئیس فدراسیون فوتبال اکنون باید برای انتخاب نواب رئیس او رأی گیری صورت بگیرد. کفاشیان به عنوان نایب رئیس اول، محمود اسلامیان نایب رئیس دوم و الهه عرب عامری نایب رئیس سوم پیشنهادی هستند که باید درباره آنها رای‌گیری شود. اگر تعداد آرای آنها نصف+یک رأی شود که نواب رئیس انتخاب شده‌اند و اگر اینطور نشود باید مجمع جدیدی تشکیل شده و نایب رئیس پیشنهادی جدید معرفی شود.

برچسب ها: تاج
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: