رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: تاکنون یک میلیون نفر داوطلب جذب سازمان جمعیت هللال احمر کشور شده اند.
کد خبر: ۵۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷        20 June 2019

شهاب‌الدین صابونچی شامگاه چهارشنبه در مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات دادرس که به میزبانی شهرستان فردیس در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد، افزود: این تعداد اعضا در کانون‌های پیش از دبستان، غنچه‌های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، طلاب، جوانان و روستاییان جذب و سازماندهی شدند.

وی اظهار داشت: اکنون بیش از ۱۸ هزار کانون فرهنگی امدادی برای جذب جوانان در کشور فعال است.

وی بابیان اینکه عضویت افراد در کانون‌ها داوطلبانه است، اظهار داشت: به زودی سامانه جدید عضویت داوطلبان هلال احمر در کشور رونمایی می‌شود که عضویت و ارتباط اعضا را با سازمان ساده‌تر و دقیق‌تر می‌کند.

صابونچی گفت: طی هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش از ابتدای سال تحصیلی آینده قرار است در دوره متوسط دوم طرحی مکمل طرح دادرس (دانش آموزان در روز‌های سخت) دنبال کنیم و کانون‌های این مقطع سنی را فعال کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور پررنگ ترو فعال هلال احمر در کانون‌های فرهنگی و هنری آموزش و پرورش در سراسر کشور، عنوان کرد: ۱۳۰۰ مرکزفرهنگی و هنری در آموزش و پرورش وجود دارد که در این مراکز فعالیت هایامدادی هلال احمر نهادینه می‌شود.

صابونچی افزود: در حوزه دانشجویی و جوانان برنامه‌های متنوعی اجرا شده است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: یکی از رویکرد‌های سازمان جوانان هلال احمر کشور این است که در حوزه جوانان و دانشجویان کانون‌ها تخصصی‌تر می‌شود علاوه بر آموزش‌های پایه افراد در زمینه پزشکی که علاقه دارند در آن حوزه فعالیت می‌کنند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: