در همایش انتخاباتی صدای ملت که در سالن شهید شیرودی تهران برگزار شد اعضای این لیست در سخنان کوتاهی مواضع خود را اعلام کردند.
کد خبر: ۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴        23 February 2016
به گزارش فارس حسن غفوری‌‌فرد عضو لیست انتخاباتی صدای ملت عصر امروز (سه‌شنبه) در مراسم انتخاباتی صدای ملت در ورزشگاه شهید شیرودی تهران، اظهار داشت: حل مشکلات گرانی و معیشت مهمترین مطالبات مردم از نمایندگان مجلس دهم است.

به گزارش فارس وی افزود: بیکاری عامل بسیاری از معضلات اجتماعی کشور شده است.

غفوری‌فرد در پایان سخنان کوتاه خود از حاضرین خواست که به لیست انتخاباتی صدای ملت رأی بدهند.

حسین شیخ‌الاسلام عضو دیگر لیست صدای ملت نیز طی سخنان کوتاهی در این مراسم، گفت: رأی از نظر اسلامی به معنای عقد اسلامی است و در عقد اسلامی صداقت و شفافیت اصل است.

وی افزود: توجه به قانون اساسی تکلیف همه ما را در خانه ملت زیاد می‌کند و همه نمایندگان باید قوانین را بر اساس قانون اساسی تنظیم و تصویب کند.

عضو لیست انتخاباتی صدای ملت اظهار داشت: شعار من مجلس رفاه، عدالت اجتماعی و محیط کار است و امیدوارم این شعار را در مجلس عملی کنم.

وی افزود: امیدوارم تا برجام‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را در مجلس به فرجام برسانیم.

سیدمحمد حسینی عضو لیست انتخاباتی صدای ملت نیز در مراسم صدای ملت گفت: منطقه در شرایط بسیار خطرناکی قرار دارد و ما باید افرادی را به مجلس بفرستیم که از فرصت برجام استفاده کنند.

وی افزود: برجام به دلیل چند دهه مقاومت ملت ایران به امضای قدرت‌های بزرگ رسید.

حسن زمانی در این مراسم اظهار داشت: اشتغال جوانان و برنامه‌ریزی برای ازدواج 19 میلیون جوان آماده از برنامه‌های من است.

وی افزود: باید کاری کنیم که هزینه‌های درمان ملت ایران به زیر 20 درصد برسد و علیرغم تلاش‌های دولت هنوز هزینه‌کرد مردم در بخش درمان بالای 45 درصد است.


برچسب ها: غفوری‌فرد ، گرانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: