بسیاری از تحلیلگران فعال در بازار ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده، برآورد کرده‌اند قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی به 9000 دلار نیز خواهد رسید.
کد خبر: ۵۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳        11 February 2019

ارزش ارز دیجیتالی رمزنگاری شده بیت کوین در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۸ وارد کانال ۳۰۰۰ دلاری شد که کمترین میزان آن از اکتبر سال گذشته بوده و رکورد بیش‌ترین سقوط را به نام خود ثبت کرد. با این‌که این ارز دیجیتالی با آغاز سال جاری میلادی روندی رو به رشد را تجربه کرد، در هفته‌های اخیر قیمت آن بار دیگر دارای یک شیب کاهشی بوده است که این امر بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران را با شک و تردیدهای جدی مواجه کرد و بسیاری از مشتریان نیز درباره سرمایه‌گذاری‌های آتی در این ارز مجازی ابراز نگرانی کردند.

تازه‌ترین گزارش‌هایی که از پیش‌بینی تعدادی از کارشناسان و تحلیلگران فعال در مؤسسه تحقیقاتی و مطالعاتی Finder.co.au استرالیا پرده برداشته است، حاکی از آن است که قیمت بیت‌کوین تا پایان سال جاری میلادی به بازه هفت تا ۹۰۰۰ دلار خواهد رسید این در حالیست که چندی پیش برخی دیگر از کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند که قیمت این رمز ارز معروف و محبوب تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی روندی نزولی را تجربه خواهد کرد.

آن‌ها بر این باورند که قیمت بیت کوین که در یک ماه اخیر حدود ۳۵۰۰ دلار خرید و فروش شده است، در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی رو به کاهش خواهد رفت، به گونه‌ای که در کانال ۲۰۰۰ دلاری نیز قرار خواهد گرفت.

قیمت بیت کوین با نوسانات بسیار زیادی در ماه‌های اخیر مواجه شده ولی چیزی که موجب سردرگمی و نگرانی سرمایه گذاران و معامله‌گران بازار رمز ارزها شده است، احتمال کاهش دوباره و سقوط قیمت بیت کوین در ماه‌های آتی است.

به نظر می‌رسد که صنعت ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده در کنار همه چالش‌های امنیتی و مالی که پیش روی خود دارد، با یک مشکل جدید دیگری نیز مواجه است و آن نیز تخمین‌های ضد و نقیض تحلیلگران و کارشناسان در مؤسسات تحقیقاتی و مالی مختلف در جهان است که تصمیم‌گیری، معاملات و سرمایه‌گذاری را بسیار دشوار و غیر قابل پیش‌بینی کرده است.

علاوه بر این، همین تحلیل‌های ضد و نقیض درباره آینده قیمت ارزهای دیجیتال مختلف موجب شده است بازار آن‌ها هم‌چنان ریسک‌پذیری بسیار بالایی داشته باشند که در نتیجه استقبال و خرید و فروش مشتریان و معامله گران را کاهش خواهد داد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: