برانکو پس از پیروزی برابر ملوان:
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر ملوان ضمن ابراز خوشحالی از کسب این سه امتیاز گفت: سخت‌ترین بازی تا پایان فصل را بردیم و حالا با احساسی قشنگ به مصاف استقلال می‌رویم.
کد خبر: ۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳        09 April 2016
برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی ۲ بر یک عصر امروز شنبه تیمش برابر ملوان ضمن بیان این مطلب افزود: قبل از هر چیزی به بازیکنانم تبریک می گویم. من به آنها اعتماد داشتم و آنها هم به خودشان اعتماد داشتند و توانستند به پیروزی برسند. قبل از بازی هم می دانستیم که سخت ترین بازی تا پایان فصل را پیش رو داریم.

وی افزود: حریف ما یک تیم خوب بود که همیشه برابر این تیم مشکل داشته ایم. امروز تیم من کیفیت و شجاعتش را نشان داد و توانست سه امتیاز کامل این دیدار را کسب کند. احساسی قشنگ تر از این قبل از بازی با استقلال وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی سرد و کسل کننده این تیم گفت: به هر حال شرایط بازی به گونه ای بود که درگیری های زیادی در زمین صورت گرفت. با این حال همیشه نمی شود زیبا بازی کرد. ما تلاش کردیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

برانکو با بیان اینکه تازه در ابتدای راه قرار داریم گفت: به هر حال ما برنامه ریزی برای آینده را آغاز کرده ایم. درست است که الان در کورس قهرمانی هستیم اما از الان برنامه ریزی را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در آسیا آغاز کرده ایم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که با این پیروزی دربی حساسی برابر استقلال خواهید داشت گفت: بازی با استقلال برای ما بسیار مهم است چون باید در کورس قهرمانی باقی بمانیم. به همین خاطر برای رسیدن به سه امتیاز تلاش خواهیم کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: