نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن می گوید هدفش تنها کسب مدال طلای المپیک ریو نیست، بلکه قصد دارد رکورد خوبی ثبت کند و می داند که کسب رکورد منجر به کسب مدال نیز خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰        06 April 2016
 به گزارش ایرنا ، احسان حدادی در حاشیه تمرین تیم ملی دوومیدانی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب در جمع خبرنگاران،گفت: هدف من کسب رکوردی است که در لندن به جای گذاشتم اما خطا ثبت شد و این بار قصد دارم آن را تکرار کنم.
وی اظهار داشت: در آستانه المپیک، آرامش مهم ترین نیاز ورزشکاران است و اگر چه مسایل تکنیکی و تاکتیکی هم اهمیت زیادی دارد اما در فرصت باقی مانده تا المپیک باید آرامش داشته باشیم تا به موفقیت برسیم .
وی ادامه داد: از رسانه ها نیز می خواهم کمتر به انتقاد از فدراسیون دو ومیدانی بپردازند و اجازه دهند فدراسیون در آرامش برنامه هایش را برای آماده سازی ورزشکاران دنبال کند.
این قهرمان دو ومیدانی کشور همچنین از سایر دوومیدانی کاران خواست از انتقاد از مسئولان کم کرده و وقت بیشتری را صرف آماده سازی خود کنند.
نایب قهرمان دوومیدانی المپیک ۲۰۱۲ لندن درخصوص حریفانش در المپیک ریو نیز گفت: غیر از پرتابگران قدرتمندی که در سال های گذشته با آنان رقابت می کردم ، پرتابگری از بلژیک هم اخیرا به رکوردهای بسیار خوبی دست یافته است که البته نکته مثبت برای من این است که از تمام رقبایم جوانتر هستم و فرصت زیادی برای تلاش و کسب موفقیت دارم .
وی گفت: اینکه می گویند همه پول دوومیدانی صرف حدادی و لیلا رجبی می شود اصلا درست نیست و فاصله حقوقی که ما و دیگر ورزشکاران دریافت می کنیم بسیار اندک است .
در حاشیه برنامه این اردو کیومرث هاشمی، رییس کمیته ملی المپیک از تمرینات ملی پوشان بازدید کرد و پاداش ۱۰ میلیون تومانی احسان حدادی را برای کسب سهمیه المپیک به وی اهدا کرد.
در حال حاضر ایران شش سهمیه دوومیدانی کسب کرده که پنج سهمیه آن متعلق به مردان و یک سهمیه آن به لیلا رجبی تعلق دارد.
احسان حدادی متولد ۱۳۶۳ است و تاکنون علاوه بر کسب مدال طلای بازی های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه ، ۲۰۱۰ گوانگجو و ۲۰۱۴ اینچئون مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن را نیز به گردن آویخته است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: