استقلال و پرسپولیس هر دو شانس قهرمانی دارند، البته در صورتی که استقلال خوزستان آن ها را غافلگیر نکند.
کد خبر: ۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳        06 April 2016
استقلال و پرسپولیس هر کدام 6 مسابقه تا پایان فصل دارند و هر کدام می خواهند طوری نتیجه بگیرند که در انتهای لیگ، قهرمان شوند. در این میان شانس استقلال بیشتر از پرسپولیس است. استقلالی ها با 44 امتیاز صدرنشین هستند و پس از این تیم، استقلال خوزستان و پرسپولیس با 43 و 42 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. ترتیب تفاضل گل های این سه تیم هم به همین منوال است و استقلال با 14، استقلال خوزستان با 13 و پرسپولیس با تفاضل گل 10، به ترتیب از اول تا سوم قرار گرفته اند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جدال اصلی قهرمانی هم بین همین سه تیم است چراکه تیم چهارم فاصله قابل توجهی از این تیم ها دارد. ذوب آهن اصفهان به عنوان تیم چهارم لیگ، 4 امتیاز کمتر از پرسپولیس دارد و فاصله اش با تیم اول 6 امتیاز است. گرچه جبران کردن این 6 امتیاز در طول 6 هفته غیر ممکن نیست اما باید گفت که چنین اتفاقی خیلی بعید است و بهتر است نام ذوب آهن را از میان تیم های اصلی مدعیان قهرمانی درآورد.
طی دو هفته آینده اتفاقات مهمی در صدر جدول رخ خواهد داد. ابتدا مسابقات پرسپولیس - ملوان و استقلال - سپاهان اهمیت زیادی دارد چراکه می تواند فاصله استقلال و پرسپولیس را کم یا زیاد کند. در همین هفته، استقلال خوزستان هم با استقلال اهواز مسابقه دارد. شاید بهتر باشد که از همین الان استقلال خوزستان را برنده بازی با استقلال اهواز دانست. استقلال اهواز ضعیف ترین تیم این فصل مسابقات بوده که تنها دو بار برنده شده و 6 بار به تساوی رسیده. در 16 مسابقه هم بازنده بوده. حالا بعید نیست که این تیم هفدهمین باخت خود را هم تجربه کند. در چنین هفته ای که استقلال خوزستان تقریبا راحت ترین کار ممکن را دارد، استقلال و پرسپولیس به مصاف گربه سیاه های خود می روند؛ به مصاف تیم هایی که معمولا به سختی توانسته اند از آن ها امتیاز بگیرند.
یک هفته بعد هم یکی از مهم ترین مسابقات فصل برگزار می شود. دربی تهران علاوه بر حساسیت های زیادی که به طور عادی دارد، این بار نقشی پررنگ در تعیین قهرمان لیگ برتر دارد. برنده دربی قطعا شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت چراکه بازی 6 امتیازی را برده. تساوی هم می تواند بیشتر از همه به نفع استقلال خوزستان باشد. تا روز دربی باید صبر کرد و دید که این مسابقه حساس را کدام تیم می برد.


برچسب ها: لیگ برتر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: