خاطر نشان می شود که یکی از کارکنان هیات نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبر آنلاین گفت : که پس از بررسی های لازم از طرف بازرسین اعزامی شورای نگهبان به یاسوج صحت انتخابات حوزه بویراحمد و دنا تایید گردید.
کد خبر: ۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴        06 April 2016
پس از اعلام نتیجه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اعتراض کتبی دو تن از نامزدهای این حوزه به نتیجه اعلام شده ،شورای نگهبان با اعزام بازرسانی به یاسوج به شکایت های معترضین رسیدگی کرد.

به گزارش خبر آنلاین ، بر پایه این گزارش ظهر امروز نجات‌الله ابراهیمیان عضو حقوقدان شورای نگهبان با اعلام اینکه پس از بررسی های لازم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا تایید شده است گفت :نتیجه در 4 حوزه انتخابیه دیگر تایید شد.
ابراهیمیان افزود: فقط در حوزه انتخابیه ماکو در استان آذربایجان غربی تصمیم بر این شد که بازشماری ادامه پیدا کند.

خاطر نشان می شود که  یکی از کارکنان هیات نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد به  خبرنگار خبر آنلاین گفت : که پس از بررسی های لازم از طرف بازرسین اعزامی شورای نگهبان به یاسوج صحت انتخابات حوزه بویراحمد و دنا تایید گردید.

به این ترتیب غلام محمد زارعی نماینده کنونی بویراحمد و دنا برای مدت 4 سال دیگر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.


برچسب ها: شورای‌نگهبان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: