سرمربی بارسلونا ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش تاکید کرد تیمش باید یک گل دیگر به ثمر می‌رساند.
کد خبر: ۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸        06 April 2016

به گزارش ایسنا و به نقل از EFE، در یکی از دیدارهای حساس دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در نوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید بود و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد تا به صعود امیدوار باشد.

لوییس انریکه بعد از بازی گفت: اتلتیکو مادرید در نیمه نخست تنها یک فرصت گلزنی داشت که از آن استفاده کرد و دروازه ما را باز کرد. این نشان می دهد که فوتبال بسیار سخت و کسب پیروزی هم در آن مشکل است. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. باید اعتراف کنم دقت و تمرکز لازم را در نیمه نخست نداشتیم و به همین خاطر هم با یک گل بازنده شدیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم اما بازی به کلی تغییر کرد تا جایی که توپ و میدان را کاملا در اختیار داشتیم و دو گل هم به ثمر رساندیم. دوست داشتم یک گل دیگر هم به ثمر برسانیم تا با خیال راحتی بازی برگشت را به میدان برویم. هرچند در این دیدار تمرکز لازم را نداشتیم اما بازیکنان با شور، هیجان و همچنین شجاعت بالایی بازی کردند و در نهایت هم با شایستگی به پیروزی رسیدیم. نباید فراموش کنیم اتلتیکو مادرید تیم بزرگی است و بازی کردن برابر این تیم به هیچ وجه آسان نیست اما خوشبختانه در نهایت این ما بودیم که توانستیم پیروز بازی شویم.

انریکه درباره اخراج جنجالی فرناندو تورس در نیمه نخست این دیدار گفت: من نیز مانند همه هواداران بارسلونا بر این باور هستم که اخراج تورس درست بود و داور هم به درستی او را از بازی اخراج کرد.

سرمربی بارسلونا درباره عملکرد لیونل مسی در این دیدار گفت: او تلاش زیادی در این دیدار داشت. اتلتیکو مادرید بازی دفاعی و بسته را در دستور کار خود قرار داده بود و اجازه نداد بازیکنان ما زیاد فضا داشته باشند. همه بازیکنان بارسلونا از جمله لیونل مسی، عملکرد خوبی در این دیدار داشتند. به هر حال بازی کردن برابر تیمی که دفاع فشرده دارد، سخت است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: