نامزد دوره پنجم خبرگان رهبری گفت: مردم هم در انتخاب آزاد هستند و فریب شیادان را نمی‌خورند. اینکه بعضی توهین‌هایی را انجام می‌دهند واقعا به مصلحت نیست.
کد خبر: ۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳        23 February 2016

به گزارش ایلنا، قربانعلی دری نجف‌‌آبادی در پاسخ به این سوال که برخی گروه‌ها و افراد به دنبال این هستند تا لیستی که از سوی برخی مسئولان و علما برای خبرگان رهبری منتشر شده را لیست انگلیسی معرفی کنند، آیا این مسئله بازی در زمین دشمن و توهین به مسئولان نظام نیست؟ گفت: جامعتین بنده را به عنوان کاندیدا معرفی کردند و برخی افراد و بزرگان نیز صلاح دانستند که بنده را در لیست خود قرار دهند؛ از این رو افراد و گروه های تندرو تصور نکنند که می‌توانند میان نیروهای انقلاب تفرقه ایجاد کرده یا در اراده استوار ملت ما خللی ایجاد کنند و یا حتی آن را بهانه‌ای برای ریختن بنزین روی آتش کنند، چرا که مردم ما هیچ‌گاه به بیگانگان توجه نکرده و آنچه را که با منطق و عقلانیت مطابق می‌دانند، انتخاب می‌کنند.

او با بیان اینکه مردم آزاد هستند به هر شخص یا هر لیستی که تشخیص می‌دهند، رای دهند، تاکید کرد: حفظ حرمت علما و بزرگان دین و انقلاب بر تک‌‌تک افراد جامعه واجب است و نباید برخی گروه‌های افراطی برای رسیدن به اهدافشان اخلاق‌مداری را زیر پا گذاشته و برخی توهین‌ها را نسبت به افراد انجام دهند. مسئله خبرگان نباید بهانه‌ای باشد برای زیر سوال بردن شخصیت‌هایی که ۵۰ سال برای این نظام و انقلاب تلاش کرده‌اند.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: مردم هم در انتخاب آزاد هستند و فریب شیادان را نمی‌خورند. توهین‌هایی را بعضی انجام می‌دهند که واقعا به مصلحت نیست. 

این نامزد مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: کسانی که مورد تائید شورای نگهبان هستند، برای ما عزیز و حفظ حرمتشان و حفظ حرمت شورای نگهبان و بزرگان انقلاب نیز برهمگان لازم است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: