وزیر اطلاعات با تاكید بر كنار گذاشتن اختلافات قومی گفت: ما باید اتحاد و برادری خود را حفظ كنیم زیرا دشمنان اسلام با همه اقوام به یك نسبت عداوت دارند.
کد خبر: ۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴        05 April 2016
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز سه شنبه در دیدار با مردم بخش شعیبیه شوشتر كه در مصلای شهر گوریه برگزار شد، با بیان اینكه خوزستان دروازه تشیع است افزود: در طول تاریخ هیچ منطقه ای مانند خوزستان نبوده كه همه ساكنان آن شیعه باشند و تعداد زیادی از اهوازی ها و خوزستانی ها از شاگردان اهل بیت(ع) بوده اند.

وی در ادامه سلام روحانی رئیس جمهوری را به مردم شعیبیه ابلاغ كرد و گفت: دولت مصالح خوزستان و همه مناطق آن اعم از شعیبیه، بستان، هویزه، خرمشهر، آبادان و شهرهای بختیاری نشین از جمله مسجدسلیمان و هفتگل را در نظر دارد.

وی اظهار كرد: در جلسه اخیر هیات دولت درباره مشكلات خوزستان مانند بیكاری و بحث آب كشاورزی و راهكارهای آن صحبت شده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینكه ما به خدمت به شما برادران دینی افتخار می كنیم افزود: دشمنان اسلام اعم از صهیونیست ها و دیگر دشمنان می خواهند صفوف متحد مردم كشور را درهم بشكنند.
وی اضافه كرد: رژیم صهیونیستی پیش از این گمان می كرد كه آخرین روزهای عمر خود را می گذراند اما پس از بروز جنگ و اختلاف در كشورهای اسلامی به بقای خود امیدوار شده و احساس امنیت می كند.

علوی گفت: دشمنان اسلام و صهیونیست ها با همه قومیت های ما اعم از عرب و لر و ترك و فارس عداوت دارند و ما باید در مقابل نقشه ها و دسیسه های شیطان و كفار بیدار باشیم.

وی با تاكید بر كنار گذاشتن اختلافات قومی افزود: ما باید اتحاد و برادری و صفوف یكپارچه خود را حفظ كنیم زیرا قرآن می فرماید برادری و وحدت نعمتی است كه هیچ نعمتی با آن برابری نمی كند.
وی اظهار كرد: امروز در جمهوری اسلامی در خوزستان و همه استان های دیگر وحدت و برادری در بین همه قومیت ها برقرار است و ایران مصون از تجاوز صهیونیست ها و دیگر دشمنان است.

حجت الاسلام و المسلمین علوی با اشاره به اینكه هم اكنون كشورهای عراق، سوریه، افغانستان و پاكستان دچار مشكلات امنیتی هستند افزود: باید شكرگزار امنیت موجود در ایران باشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: