کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که هم اکنون بیش از ۴۰۰ نوجوان فلسطینی که در میان آنها تعدادی دختر نیز دیده می شود، در بند رژیم صهیونیستی هستند.
کد خبر: ۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳        05 April 2016
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری معا، کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نوجوان فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی هستند.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: در میان نوجوانانی که در بند رژیم صهیونیستی هستند، تعدادی دختر که سِن برخی از آنها حتی به ۱۲ سال هم می رسد، دیده می شوند.

این کمیته ضمن انتقاد شدید از صدور احکام حبس علیه نوجوانان فلسطینی، اعلام کرد: بسیار جای تعجب دارد که نوجوانان فلسطینی بدون تفهیم اتهام به حبس محکوم می شوند.

کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی همچنین تصریح کرد: اسرای فلسطینی در دو زندان «عوفر» واقع در شهر رام الله و «مجدو» واقع در شهر جنین نگه داری می شوند.

این کمیته در بخش دیگری از بیانیه خود از شکنجه کودکان و نوجوانان در بند رژیم صهیونیستی توسط نظامیان این رژیم خبر داده و تصریح کرده است: اسرای فلسطینی فارغ از اینکه چه سن و سالی داشته باشند تحت شکنجه های نظامیان صهیونیست به شیوه های مختلف قرار می گیرند.

گفتنی است، چندی پیش نیز کمیته حقوق بشر فلسطین با صدور گزارشی از بازداشت بیش از ۴۷۰۰ شهروند فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست طی ۶ ماه گذشته خبر داده بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: