جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: دوربین های شهری در مناطق پرتردد و پرحادثه شرق استان تهران نصب شده و وضعیت ترافیکی در تیررس پلیس قرار دارد.
کد خبر: ۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵        05 April 2016
سرهنگ هادی ثمری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش های پلیس شرق استان تهران برای بهبود وضعیت ترافیکی اظهار داشت: پلیس شرق استان تهران برنامه های ویژه ای را در حوزه ترافیک دنبال می کند.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه ترافیک انجام شده که نصب دوربین های شهری در مناطق پرتردد و حادثه ساز شرق استان تهران از نمونه این فعالیت هاست.

وی ادامه داد: مأموران پلیس با استفاده از دوربین های شهری، اقدامات و نحوه فعالیت رانندگان را در مناطق مختلف شرق استان تهران زیر نظر داشته و با متخلفان برخورد خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به فوائد نصب دوربین های شهری در شرق استان تهران اضافه کرد: همچنین دوربین های شهری کمک بزرگی را برای تسهیل در عبور ومرور وسائل نقلیه می کند.

سرهنگ ثمری یادآور شد: همچنین پلیس شرق استان تهران مجهز به دستگاه های تست اعتیاد و الکل است و در این راستا با مصرف کنندگان این مواد افیونی برخورد قانونی را انجام می دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: