تیم های ایرانی در هفته چهارم لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا به دنبال گرفتن انتقام از حریفان ازبک خود به میدان می روند.
کد خبر: ۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳        04 April 2016
به گزارش روز دوشنبه ایرنا، تیم های ایرانی سپاهان، ذوب آهن و تراکتورسازی که در هفته سوم این رقابت ها نتایج ضعیفی را مقابل حریفان ازبکستانی به دست آوردند برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی، نیاز مبرمی به کسب پیروزی در چهارمین دیدار خود در آسیا دارند.
تیم بحران زده سپاهان که با ایگور استیماچ کروات نتوانسته است نتایج مطلوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کسب کند، برای خروج از بحران کار سختی را در تاشکند برابر لوکوموتیو پیش رو دارد.
شاگردان استیماچ با کسب دو شکست متوالی در دو دیدار اخیر خود در آسیا، امیدهایشان برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها کاهش یافته است و تنها پیروزی برابر لوکوموتیو می تواند روحیه آنها را برای بازگشت به رقابت ها افزایش دهد.
اما تیم ذوب آهن دیگر تیم اصفهانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با کسب یک پیروزی و دو تساوی در سه دیدار قبلی شرایط بهتری نسبت به همشهری خود دارد.
سبزپوشان اصفهانی عصر فردا در خانه پذیرای بنیادکار خواهند بود که در صورت برتری مقابل حریف می توانند با خیالی آسوده به مصاف تیم مدعی النصر عربستان بروند.
در گروه سوم، تراکتورسازان که در پایان هفته سوم درصدر جدول رده بندی ایستاد برای جبران شکست دیدار رفت و تثبیت موقعیت خود مقابل پاختاکور ازبکستان قرار خواهد گرفت.
شاگردان امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی که به روزهای اوج خود نزدیک شده اند، برای تداوم صدرنشینی نیاز به هر سه امتیاز این بازی خانگی برابر پاختاکور دارند تا این تیم امیدوار به کسب نخستین صعود خود به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا باشد.
برنامه و جدول رده بندی تیم های ایرانی در آسیا به شرح زیر است :
گروه اول :
چهارشنبه ۱۸ فروردین
لوکوموتیو ازبکستان با سپاهان ایران
النصر دبی امارات با الاتحاد عربستان
جدول رده بندی
۱- النصر دبی ۶ امتیاز
۲- لوکوموتیو ۵ امتیاز
۳- سپاهان ۳ امتیاز
۴- الاتحاد ۲ امتیاز
گروه دوم :
سه شنبه ۱۷ فروردین
ذوب آهن ایران با بنیادکار ازبکستان
لخویا قطر با النصر عربستان
جدول رده بندی
۱- النصر ۵ امتیاز
۲ - ذوب آهن ۵ امتیاز
۳ - بنیادکار ۲ امتیاز
۴ - لخویا ۲ امتیاز
گروه سوم
چهارشنبه ۱۸ فروردین :
تراکتورسازی با پاختاکور
الهلال عربستان با الجزیره امارات
جدول رده بندی
۱- تراکتورسازی ۶ امتیاز
۲- الهلال ۵ امتیاز
۳- پاختاکور ۴ امتیاز
۴- الجزیره یک امتیاز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: