رنگ و بوی انتخابات مجلس دهم در هفتم اسفند و دور دوم آن در نطق ها و تذکرات امروز نمایندگان مجلس شنیده می شد.
کد خبر: ۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱        04 April 2016
به گزارش خبرآنلاین مهدی دواتگری یکی از نمایندگانی بود که در نطق میان دستورش به انتخابات اشاره کرد. در حوزه انتخابیه او یعنی مراغه و عجبشیر انتخابات به دور دوم کشیده شده است. او به مردم حوزه انتخابیه اش وعده هایی داد نظیر "کاهش سهم بازار از مالیات، توسعه منطقه،‌ احیای رصدخانه تاریخی و احداث فسیل خانه". دواتگری تاکید کرد که این روند تنها با همراهی دولت و نماینده مردم محقق  می شود. نماینده مردم مراغه در مجلس نهم همچنین از "دخالت برخی نهادهای حاکمیتی در انتخابات" نیز گلایه داشت و گفت: در آستانه مرحله دوم انتخابات خواستار عدم دخالت سازماندهی شده برخی نهادهای حاکمیتی در راستای حمایت از کاندیدای خاص هستم. آنها باید این سخن امام را آویزه گوش خود کنند که میزان رای ملت است.

  در ادامه علی جلیلیان، نماینده اسلام آباد غرب نیز در نطق میان دستورش از مردم حوزه انتخابیه اش تشکر کرد که در این دوره 47هزار رای بیشتر به او داده اند. حامد قادرمرزی نماینده مروه و ابوالقاسم خسروی نماینده تربت حیدریه نیز کارهایی که در این چهار سال برای حوزه انتخابیه شان انجام داده اند را نام بردند.

محمدعلی اسفنانی نماینده کنونی مردم فریدن و چادگان که در مجلس دهم  بر کرسی پارلمان نخواهد نشست از آنچه "آرای کثیف" می خواند، گلایه داشت. او در تذکری گفت: آرای کثیف بسیاری در حوزه انتخابیه بنده اخذ شد. در این حوزه خرید و فروش رای،‌ تطمیع و تهدید برای اخذ رای و توزیع کالا در این راستا صورت گرفت. او ادامه داد: همچنین شاهد دخالت برخی ارگان ها در انتخابات بودیم که از دخالت در انتخابات ممنوع هستند،‌ آن هم به صورت کاملا شفاف این کار را انجام می دادند.

اسفنانی گفت: متاسفانه در انتخابات سال گذشته شاهد بودیم که برخی ائمه جمعه از سایر استان ها  آمدند و له یکی از کاندیداها و برعلیه بنده فعالیت کردند، در حالی که این کار برای آنها ممنوع بود.

سالار مرادی،‌نماینده مردم سنندج نیز در رابطه با انتخابات به وزیر کشور تذکر داد. او گفت: برخی مدیران کل از امکانات اداره خود برای تبلیغ کاندیدایی بهره بردند که وزیر کشور باید پاسخگو باشد.


برچسب ها: انتخابات ، تبلیغات
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: