پس از کش و قوس‌های فراوان، اساسنامه سال ۸۶ فدراسیون فوتبال که به تایید فیفا رسیده، برای تصویب به هیات دولت ارسال شده است.
کد خبر: ۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸        04 April 2016
به‌ گزارش ایسنا‌، با توجه به این که برگزاری انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل در ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری منوط به تصویب اساسنامه این فدراسیون در دولت است، اساسنامه مصوب سال ۸۶ مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از طریق این فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان ارجاع و در نهایت به هیات دولت ارسال شده است.

ایراد وارده به فرایند برگزاری انتخابات این بود که اساسنامه‌ سال‌های ۸۶ و ۹۰ به تصویب هیات دولت نرسیده و بر این اساس برگزاری انتخابات پیش روی این فدراسیون منوط به تصویب اساسنامه است. بنا‌بر‌این با توجه به این که قرار است انتخابات در یازدهم اردیبهشت برگزار شود اساسنامه سال ۸۶ برای تصویب به هیات دولت ارسال شده است.

به گزارش ایسنا، در صورت تصویب این اساسنامه تا قبل از یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در هیات دولت، احتمال برگزاری انتخابات در تاریخ مقرر وجود دارد البته با این شرط که اساسنامه تضادی با شیوه نامنویسی نامزد‌های انتخابات سال جاری فدراسیون نداشته باشد، در غیر این صورت احتمال تعویق انتخابات وجود دارد.

غلامرضا بهروان، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایسنا،‌ خبر ارسال اساسنامه سال ۸۶ این فدراسیون را به هیئت دولت تایید کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: