با افشای جزئیات جدید پرونده جنایت و پس از تعویقهای مکرر صدور حکم!
افکار عمومی ایالات متحده آمریکا در انتظار صدور حکم عادلانه اعدام از سوی دادگاه ایالتی برای مردی هستند که به جرم، آدم ربایی، تجاوز جنسی و قتل دخترک هشت ساله ، چندین بار به دلیل نقص در پرونده و کار شکنی های مختلف از اشد مجازات با توجه به نظر قضات جان سالم به در برده است.
کد خبر: ۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴        03 April 2016
علی علیزاده-تحریریه شبکه خبری اطلس- در سال ۲۰۱۳ از لابلای اخبار گوناگون قتل و تجاوز در گوشه و کنار جهان، خبری تکان دهنده توجه رسانه های آمریکا را به سوی خود جلب کرد.

افشای جزئیات پرونده قتل هولناک دختر بچه در آمریکا پس از ۳ سال

ماجرا از جایی آغاز می شود که مادری مضطرب ضمن تماس با فوریتهای پلیسی ۹۱۱ ایالتی آمریکا، خبر گمشدن فرزند دخترش با نام چِریش پری وینکل "Cherish Perrywinkle" را به اطلاع می رساند.

افشای جزئیات پرونده قتل هولناک دختر بچه در آمریکا پس از ۳ سال

بلافاصله تیمهای جستجوی پلیس در صدد کمک به این مادر وارد ماجرا می شوند.اما هیچگونه ردی از دخترک نمی یابند.گرچه بعدها کار شکنیهایی در انجام روند تجسس پرونده این آدم ربایی منتشر و بسیار زود از نظرها پنهان ماند.

افشای جزئیات پرونده قتل هولناک دختر بچه در آمریکا پس از ۳ سال

روز آینده پیکر بی جان دخترک در حالی که آثار شکنجه و تجاوز جنسی بر پیکر سرد وی مشاهده می شد در حوالی یک کلیسا در جکسون ویل کشف گردید.

دخترک معصوم که به همراه مادر و خواهرش در شب حادثه برای خرید لباس به فروشگاه بزرگی در فلوریدا مراجعه کرده بودند، شاید گمان نمی کرد مرد تبهکاری با نام دونالد اسمیت پایان عمر کوتاه وی را لحظاتی بعد با خشن ترین روش ممکن رقم بزند.

تصاویر ویدویی جدیدی اخیراً توسط دادستان منتشر شده که پرده از راز قتل هولناک این دخترک بر می دارد.جایی که تصاویر دوربینهای مداربسته به خوبی از کلیه زوایا نزدیک شدن مرد تبهکار را به این خانواده تا زمان ربودن کودک به خوبی نمایش می دهد.

در تصاویر حتی مشخص شده مردی که قصد کمک به مادر را در فروشگاه داشته و حتی لحظاتی همراه این خانواده بوده، و در تحقیقات اولیه پلیس نیز توجه بازرسان را به خود جلب نکرده، همان فرد جانی است که با مهارت تمام و شگرد نزدیک شدن به این مادر و دختران، نقشه شوم خود را در حال پیگیری داشته است.

در آخرین سکانس تصاویر ضبط شده، مشخص است دونالد اسمیت(قاتل)، (کِریش) را با هدف خرید همبرگر از (مک دونالد) به خارج از فروشگاه منتقل کرده و سوار بر ون سفید رنگش می کند.


حال بعد از گذشت نزدیک به سه سال و افشای زوایای مختلف ارتکاب این جنایت، اسناد محکمی برای محکومیت قطعی دونالد اسمیت وجود دارد و افکار عمومی آمریکا و رسانه های گروهی بی صبرانه در انتظار صدور حکم قطعی(اشد مجازات) با توجه به قوانین و احکام متفاوت حقوقی ایالتی برای وی هستند.

افکار عمومی ایالات متحده آمریکا در انتظار صدور حکم عادلانه اعدام از سوی دادگاه ایالتی برای مردی هستند که به جرم، آدم ربایی، تجاوز جنسی و قتل دخترک هشت ساله در یک سو و ارتکاب جرائم مشابه در سالهای گذشته، چندین بار به دلیل نقص در پرونده و کار شکنی های مختلف از اشد مجازات با توجه به نظر قضات جان سالم به در برده است.

آیا با توجه به دلایل محکم  "تصاویر ویدیویی منتشر شده" از سوی دادستان به کمک شبکه خبری فاکس نیوز، التهاب و خشم خانواده ها و افکار عمومی آمریکا با صدور حکم اعدام برای این مرد تبهکار التیام خواهد یافت یا نه؟ باید منتظر صدور حکم نهایی برای وی ماند.





نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: