نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی در قالب شعر به وزیر صنعت، معدن و تجارت این تذکر کتبی را داد که «ساقیا آمدن عید مبارک بادت / وانهمه وعده که دادی نرود از یادت».
کد خبر: ۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳        03 April 2016
به گزارش ایرنا،علیرضا منادی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز - یکشنبه - خانه ملت با قرائت تذکرهای کتبی نمایندگان گفت: در تذکر کتبی علیرضا منظری توکلی نماینده مردم بافت به وزیر صنعت، معدن و تجارت آمده است «ساقیا آمدن عید مبارک بادت / وانهمه وعده که دادی نرود از یادت».
  وی تصریح کرد: منظری توکلی در ادامه تذکر خود خواهان اجرای وعده های مکرر نعمت زاده برای فعال سازی پروژه فولاد بافت شد.
وی افزود: ابراهیم کارخانه نماینده مردم همدان نیز در تذکر کتبی به رییس جمهوری نیز عنوان کرده است که اعمال تحریم های پی درپی و نقض مکرر مفاد برجام و ایجاد فضای مدیریت شده آمریکا و عوامل آن در انجام مبادلات مالی و بانکی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا و ابراز نگرانی مستمر رهبر معظم انقلاب این سوال را مطرح می کند که چرا از سوی هیات نظارت بر اجرای برجام اقدام قاطع و متقابلی صورت نمی گیرد زیرا ملت ایران منتظر عکس العمل صریح و بازدارنده این هیات می باشد.

** تبریک نوروزی نمایندگان در تذکرهای شفاهی
ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس نیز امروز ضمن تبریک سال 1395 در تذکری شفاهی به رییس جمهوری خواهان نگاه واقع بینانه مسئولین به برجام شد و گفت: رفع تحریم اقتصادی و بانکی کمترین خواست جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام است.
وی افزود: در عین حال جمهوری اسلامی ایران اهل مذاکره با کشورهای مشروع بوده ولی بر افزایش توان موشکی خود نیز تاکید دارد.
وی همچنین واگذاری آلومینیوم بندرعباس را دارای شبهه دانست و خواهان بررسی مجدد واگذاری این واحد اقتصادی شد.
علی ایران پور نماینده مردم مبارکه نیز با تبریک سال 95 در تذکری شفاهی از تمامی برگزارکنندگان انتخابات تشکر کرد و خواهان حل مشکلات حوزه انتخابیه خود شد.
فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس در تذکری خواهان افزایش توان دفاعی کشور برای تامین امنیت بیشتر کشور شد.
وی از وزیر کشور خواست پس از پایان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همانطور که پیش از این نیز درباره پول های کثیف در انتخابات صحبت کرده است، درباره هزینه کرد آن نیز در شهرستان ها تحقیقات لازم را انجام دهد.
عباس قائدرحمت نماینده مردم درود و ازنا در تذکری شفاهی خواهان حل مشکلات حوزه انتخابیه خود شد.
امید کریمیان نماینده مردم بانه نیز خواهان بازگشایی بازارچه های مرزی در استان های مرزی کشور شد.
محمدحسن ابوترابی فرد نایب رییس اول مجلس که ریاست ساعاتی از جلسه علنی را برعهده داشت، در پایان جلسه علنی روز یکشنبه، جلسه بعدی را فردا (دوشنبه) ساعت هشت صبح اعلام کرد.


برچسب ها: نماینده ، وزیر صنعت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: