سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران گفت: در ۱۰ سال اخیر یک بازی با کیفیت مانند مسابقه مقابل عمان از تیم ملی فوتبال ایران ندیده بودم.
کد خبر: ۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶        30 March 2016
«مجید جلالی» در نشست خبری پیش از دیدار تیم های سایپای تهران و تراکتورسازی تبریز البته گفت: علاقه ای به اظهارنظر درباره تیم ملی فوتبال ندارم، اما چون نیمه نخست دیدار روز گذشته را دیدم، حق دارم بگویم که شاید در ۱۰ سال گذشته یک بازی با این کیفیت، از تیم ملی فوتبال ایران ندیده بودم.
وی در خصوص دیدار فردا - پنجشنبه - تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گفت: همواره تلاش می کنیم بهترین بازی خود را ارائه دهیم.
سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران افزود: پس از اردوی سه روزه ای که در تعطیلات نوروز داشتیم، تعدادی از بازیکنان از جمله آندرانیک تیموریان و سجاد مشکل پور را به دلیل مصدومیت و ابراهیم صادقی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و نمی توانیم از آنها در مسابقه با تراکتورسازی استفاده کنیم.
جلالی گفت: جوانانی را به کار گرفته ایم که به آنها امید و اعتماد داریم. فردا حریف قدرتمندی برای تراکتورسازی خواهیم بود و امید زیادی به پیروزی در این دیدار داریم.
وی گفت: مشکلات مالی باشگاه تا حدود زیادی حل شده است. تقابل با امیر قلعه نویی همیشه خوب بوده و اطمینان دارم که بازی فردا یک دیدار خوب و با کیفیت خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، به دلیل تاخیر در پرواز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به تهران، نشست خبری «امیر قلعه نویی» سرمربی این تیم برگزار نمی شود.
تیم های سایپا و تراکتورسازی از ساعت ۱۷:۳۰ فردا - پنجشنبه - در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم می روند.

 
برچسب ها: مجید جلالی ، کی روش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: