کی روش نشست خبری را ترک کرد؛
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد شدید از افرادی که وی را لمپن و دزد خطاب کرده بودند، گفت: برد مقابل عمان را به افرادی تقدیم می کنم که هر کاری برای ایجاد تفرقه و ایجاد شبهه انجام دادند.
کد خبر: ۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷        30 March 2016
 کارلوس کی‌روش بعد از پایان دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عمان در نشست خبری اظهار کرد: تیم ملی ایران در این بازی بخصوص در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی داشت. عملکرد تیم ملی را می توان در دو کلمه خلاصه کرد. ما در طول نود دقیقه قدرت خود را نشان دادیم و حاکم بر بازی بودیم.

وی افزود: نود دقیقه توانستیم مقابل تیم عمان بازی خوبی انجام بدهیم. به این موضوع فکر کنید. تیم عمان در طول نود دقیقه حتی یک موقعیت خطرناک هم روی دروازه ما نداشت.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: در نیمه دوم استحقاق دو، سه گل دیگر را داشتیم ولی در ضربات نهایی خیلی دقت نداشتیم. ما امروز توانستیم به اهداف خودمان دست یابیم؛ هم به پیروزی رسیدیم و هم توانستیم به عنوان تیم اول آسیا در قرعه کشی مرحله نهایی حضور یابیم.

کی روش یادآور شد: با این نتیجه، ایران مرحله اول مقدماتی جام جهانی را با موفقیت پشت سر گذاشت. می خواهم این صعود تیم ملی را در درجه اول به هواداران خوب ایرانی که بسیار پرمحبت بوده اند تقدیم کنم. همچنین می خواهم تشکر ویژه ای از بازیکنان تیم ملی داشته باشم. برای تمام کارهایی که بازیکنان در تیم ملی کرده اند، تشکر می کنم و به تک تک آنها تبریک می گویم که در این مدت فوق العاده بوده اند.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: مطمئنا نمی توانم کادر خودم را هم فراموش کنم. کادری که در این مدت سختی های زیادی کشیدند و گذشت زیادی داشتند و کار فوق العاده ای انجام دادند. نمی توانم در این لحظه چند نفر خاص را فراموش کنم و این صعود را به این نفرات هم تقدیم می کنم. این برد تقدیم به افرادی که کاملا هیچ کاری و هیچ حمایتی از تیم ملی نداشتند.

وی افزود: مراتب قدردانی خودم را از افرادی دارم که هر کاری برای ایجاد تفرقه و شک و شبهه انجام دادند و به من دزد و لمپن گفتند، به تمام کسانی که تلاش کردند روحیه تیمی را از بین ببرند. این افراد داخل فدراسیون و خارج فدراسیون هستند. تنها دستاورد آنها ایجاد عدم تعادل در تیم ملی بوده است. قولهای آنها واهی بوده است و هیچ کاری برای تیم ملی نکرده اند. کادوی خاص خودم را تقدیم این افراد می کنم!

کی روش تاکید کرد: این برد تقدیم به آنها که گفتند هیچ دستاوردی برای تیم ملی نداشته ام! امروز  به راحتی می توانید رزومه مرا قورت بدهید! امروز خیابان باز است که هر تصمیمی که می خواهند می توانند برای تیم ملی بگیرند. از همه دوستان تشکر می کنم.

سرمربی تیم ملی بعد از گفتن این جملات، نشست خبری را ترک کرد و حاضر به پاسخگویی سئوالات خبرنگاران نبود؛ اقدامی که به زعم خبرنگاران معنایی جز خداحافظی وی از تیم ملی ندارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: