رئیس فدراسیون وزنه برداری،گفت: کادر فنی قبلی تیم ملی و در راس آن، حسین توکلی سرمربی تیم ملی از فرصت ۱۱ ماهه ای که در اختیار داشت خوب استفاده نکرد.
کد خبر: ۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱        29 March 2016
به گزارش ایرنا، علی مرادی روز سه شنبه در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی وزنه برداری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید به کادر فنی تیم ملی زمان کافی می دادیم و اینگونه نبود که فورا و پس از شکست در رقابت های جهانی آنها را برکنار کنیم. به کادر فنی قبلی فرجه ای ۱۱ ماهه داده شد اما شورای فنی فدراسیون تصمیم گرفت کادر فنی تغییر کند که خوشبختانه در این چند روز که تمرینات تیم ملی آغاز شده است اثرات خوب این تصمیم دیده می شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا سجاد انوشیروانی با توجه به تجربه کم در مربیگری گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی است؟ گفت: این موضوع را باید پس از رقابت های قهرمانی آسیا ارزیابی کنیم. باید به کادر جدید فرصت داد تا توانایی خود را نشان دهد.
مرادی خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم شورای فنی فدراسیون، انوشیروانی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان منصوب شده است و دیگر با تیم جوانان کار نخواهد کرد.
وی درباره حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی گفت: آقای گودرزی از مجموعه ورزش است و از نظر علمی ورزش را خوب می شناسد و تاریک و روشن های ورزش را خوب ارزیابی می کند.
رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره برنامه های تیم ملی گفت: ملی پوشان باید یک ماه دیگر در رقابت های قهرمانی آسیا در تاشکند شرکت کنند و برخی از وزنه برداران تیم ملی که به احتمال زیاد در بازی های المپیک شرکت می کنند باید در این رقابت ها به عنوان یکی از مراحل گزینشی المپیک حضور یابند.
مرادی درباره شرایط بهداد سلیمی پس از مصدومیت گفت: پزشکان تمرینات وی را زیر نظر دارند و کارهای بازتوانی وی در حال انجام است تا بتواند سلامتی خود را به دست بیاورد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: