بازیکن تیم ملی فوتبال ایران:
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به کار سخت این تیم در مرحله بعدی رقابت های مقدماتی جام جهانی گفت: از بس در مورد امکانات برای تیم ملی صحبت کردیم خسته شدیم اما امیدوارم از ما حمایت شود.
کد خبر: ۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱        28 March 2016
به گزارش مهر، کریم انصاریفرد که در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود:  تیم ملی از هر نظر در شرایط خوبی قرار دارد و بعد از پیروزی برابر هند بازیکنان هم از نظر روحی در حد بالایی قرار دارند.

این بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدار روز دهم فروردین برابر عمان نیز یادآور شد: عمان نسبت به تیم های دیگر گروه شرایط بهتری دارد اما برای تیم ملی مهم رسیدن به پیروزی است و تلاش می کنیم با ارائه یک بازی خوب به این مهم برسیم و سه امتیاز این دیدار را هم از آن خود کنیم.

کریم انصاریفرد در واکنش به امکانات تمرینی تیم ملی گفت: آنقدر در این مورد صحبت کردیم که خسته شده ایم. ما مجبور هستیم که بر روی یک زمین تمرین کنیم که البته وضعیت خیلی مناسبی هم ندارد. با این حال امیدواریم برای مرحله بعد شرایط تغییر کند و تیم ملی مورد حمایت قرار گیرد.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: قطعا کار تیم ملی در مرحله بعدی رقابت های مقدماتی سخت است و به دست آوردن یک گل یا یک امتیاز می تواند در سرنوشت تیم ملی تاثیرگذار باشد. به هیمن خاطر باید امکانات بهتری برای تیم ملی فراهم شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: