پایان کار بزرگترین همایش فرهنگی کشور؛
عصر امروز (شنبه ۲۲ اردیبهشت) در آیین اختتامیه سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، غرفه‌های ناشران برگزیده در بخش‌های مختلف اعلام شدند.
کد خبر: ۳۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷        12 May 2018
تقدیر ویژه از پارسینه در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره از نمایشگاه کتاب تهران با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد. همچنین در این مراسم سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد نیز حضور داشتند و لوح تقدیر برترین‌های این دوره از نمایشگاه را به نمایندگان ناشران و رسانه‌ها اهدا کردند. سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا شده بود.

در بخش ناشران عمومی انتشارات «بنگاه نشر و ترجمه کتاب پارسه» شایسته تقدیر شناخته شد و نشر «کارنامه» از تهران و انتشارات «مرسل» از کاشان به عنوان غرفه‌های برتر انتخاب شدند.

همچنین در بخش دانشگاهی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشر «رویان پژوه» توانست به عنوان غرفه برتر شناخته شود.

انتشارات «واله» نیز در بخش ناشران آموزشی به عنوان غرفه برگزیده و انتشارات «تخته سیاه» به عنوان شایسته تقدیر در این بخش اعلام شد.

همچنین در بخش کودک و نوجوان نیز «انتشارات زعفران» به عنوان غرفه شایسته تقدیر و «طوطی» از نشر تهران و «حدیث نینوا» از شهرستان قم برگزیده شدند.
 
همچنین از مجموعه خبری - رسانه‌ای پارسینه در بخش رسانه‌ای نمایشگاه تقدیر ویژه به عمل آمد. لوح تقدیر توسط معاون اول رئیس جمهور به خانم فریماه شیخ الاسلامی (مدیر مسئول پارسینه) اهدا شد.

غرفه «ایده‌پردازان عصر نو» نیز در بخش ناشران دیجیتال سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

در بخش دیگری از این مراسم، از سفرای دو کشور صربستان و تونس در ایران نیز تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: