از ۲۶ اسفند ماه تا پايان روز ششم فروردين ماه ۹۵ نزديك به ۸ هزار پرواز داخلي و بين‌المللي انجام شده كه از اين تعداد نزديك به ۳ هزار پرواز بين المللي و بقيه داخلي بوده است.
کد خبر: ۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴        26 March 2016
از  ۲۶ اسفند ماه تا پايان روز ششم فروردين ماه ۹۵ نزديك به ۸ هزار پرواز داخلي و بين‌المللي انجام شده كه از اين تعداد نزديك به ۳ هزار پرواز بين المللي و بقيه داخلي بوده است.

رضا جعفرزاده مشاور رسانه‌اي رئیس سازمان هواپيمايي كشوری اعلام کرد: از ۲۶ اسفند ماه تا پايان روز ششم فروردين ماه ۹۵ نزديك به ۸ هزار پرواز داخلي و بين‌المللي انجام شده كه از اين تعداد نزديك به ۳ هزار پرواز بين المللي و بقيه داخلي بوده است.

جعفرزاده با بيان اينكه بازگشت سفرهاي نوروزي بخش هوايي آغاز شده است، گفت: گزارشها حاكي است ۹۰ درصد از سفرهاي نوروزي از شش فرودگاه، در تهران فرودگاه بين المللي مهرآباد و فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) و در شهرستان ها مشهد مقدس، كيش، شيراز و اصفهان از جمله فرودگاه هاي پر تردد بشمار رفته اند.

وي تصریح کرد: بالاترين حجم نشست و برخاست را در روزهاي ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه شاهد بوده ايم كه تعداد آن به ۱۹۴۲ پرواز رسيده كه از اين تعداد ۸۰۴ پرواز آن بين المللي و ۱۱۳۸ پرواز آن داخلي بوده است.  

این مقام مسئول در سازمان هواپيمايي كشوري، انسجام و هماهنگي مجموعه هاي دخيل در انجام پروازها چون شركت فرودگاه هاي كشور، شركت هاي هواپيمايي و عوامل امنيتي و انتظامي مستقر در فرودگاه ها را مثبت ارزيابي و ابراز اميدواري كرد كه روند بازگشت سفرهاي نوروزي بخش هوايي نيز متناسب با انتظارات مسافران پروازها باشد.  

جعفرزاده در پايان گفت:  استفاده مسافران از پورتال سازمان هواپيمايي كشوري www.cao.ir   براي دريافت اطلاعات دفاتر خدمات مسافرت هوايي داراي مجوز  به هنگام خريد بليت هواپيماو انتقادات و پيشنهادات و پرتال شركت فرودگاههاي كشور www.airport.ir براي دريافت اطلاعات وضعيت پروازها و سايت هاي رسمي شركت هاي هواپيمايي براي دريافت نرخ بليت جهت جلوگيري از تخلفات احتمالي و جلب رضايت مسافران نوروزي بسيار مفيد و مؤثر واقع شده است.

برچسب ها: پرواز هوایی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: