تعداد ۶۳ نفر از نمایندگان به رئیس‌جمهور ضرورت عزل رئیس بانک مرکزی و عوامل دخیل در گرانی ارز و متوقف کردن چرخه زندگی مردم و ضربه به نظام اقتصادی کشور را متذکر شدند.
کد خبر: ۳۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴        15 April 2018
تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

سیدمحمد جواد ابطحی و اکبر رنجبرزاده نمایندگان خمینی شهر و اسدآباد در تذکری به رئیس جمهور و وزرای ارتباطات و امور خارجه خواستار توقف فوری اجرای پیمان CTBTO شدند و عنوان کردند با توجه به اینکه هنوز به این پیمان نپیوسته‌است ضرورت دارد تجهیزات مربوط به این پیمان و سنسورهای وابسته به آن جمع‌آ‌وری شود و به وزیر آموزش و پرورش ضرورت توقف اجرای آزمون استخدامی برای آموزش و پرورش تا تعیین تکلیف وضعیت حق‌التدریسی‌ها و مصوبه کمیسیون ‌آموزش مجلس در این باره را متذکر شدند.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه عنوان کرد که چرا مطالبات حق‌التدریسی‌ها و اضافه کاری‌ها و پاداش پایان خدمت فرهنگیان و معلمان در سال ۹۶ هنوز به صورت کامل پرداخت نشده است.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که به فراموشی سپردن روزهای ملی و معرفی مشاهیری ملی همچون شیخ‌فرید الدین عطار و خیام نیشابوری رمزی از نفوذ فرهنگی توسط اجانب است.

محمد دهقانی نماینده مردم چناران به اتفاق ۶۲ نفر از نمایندگان دیگر به رئیس‌جمهور ضرورت عزل رئیس بانک مرکزی و عوامل دخیل در گرانی ارز و متوقف کردن چرخه زندگی مردم و ضربه به نظام اقتصادی کشور را متذکر شدند.

امیر خجسته نماینده مردم همدان به رئیس‌جمهور لزوم توجه جدی و برکناری و برخورد با متخلفین مالی در بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اقتصادی کوثر و بانک دی را متذکر شد.

نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب‌، احمد امیرآبادی و اکبر رنجبرزاده نمایندگان ارومیه، تهران، قم و اسدآباد در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در صدور دستور برای جلوگیری از دادن افطار توسط دستگاه‌های مشمول ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری از جیب بیت‌المال شدند.

علیرضا محجوب، احمد علی‌آبادی و نادر قاضی‌پور نمایندگان تهران، قم و ارومیه در تذکری به وزیر کشور عنوان کردند که با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان نزدیک است تمهیدات و اقدامات موثر در مبارزه با روزه‌خواری و تعداد معدودی از هنجارشکنان صورت گیرد.

محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد که چرا مسئولان وزارت راه و شهرسازی مانع اقدامات نسنجیده مدیریت سازمان هواشناسی کشور در تبیین قرارداد با شرکت فرانسوی نشدند. در حالی که فن و دانش لازم در کشور وجود دارد.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: