«ترزا می» نخست وزیر انگلیس در گفت‌وگوی تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تحولات سوریه گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲        15 April 2018
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگوی تلفنی با همتای انگلیسی خود ضمن حمایت از حمله اخیر سه کشور غربی علیه سوریه گفت: باید چنین راه‌حلی برای جلوگیری از دستیابی ایران به قابلیت‌های اتمی نیز به کار گرفته شود.

«ترزا می» نخست وزیر انگلیس در گفت‌وگوی تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تحولات سوریه گفت‌وگو کردند.

به نوشته جرزالم پست، نتانیاهو در این گفت‌وگوی تلفنی تصریح کرد، راه حل مشابهی که آمریکا، انگلیس و فرانسه در مقابله با بشار اسد رئیس جمهور سوریه برای استفاده وی از تسلیحات شیمیایی به کار بردند باید در مقابله با حکومت‌ها و سازمان‌های تروریستی و جلوگیری از دستیابی آنان به قابلیت‌های اتمی نیز نشان داده شود.

نتانیاهو که درباره ایران صحبت می‌کرد، پیش از شروع جلسه هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی درباره گفت‌وگوی تلفنی خود با همتای انگلیسی‌اش توضیح داد. وی همچنین گفت که به ترزا می‌گفته است، پیام مهم بین‌المللی که با حمله اخیر داده شد این است که برای استفاده از تسلیحات غیرمتعارف کوچکترین تحملی وجود ندارد.

وی همچنین در گفت‌وگو با ترزا می‌مدعی شده بود، منبع اصلی بی‌ثباتی در منطقه ایران است و اسد می‌بایست بفهمد که وقتی به نظامیان ایران و نواب آن اجازه می‌دهد در سوریه حضور داشته باشند، سوریه و کل منطقه را در معرض خطر می‌گذارد.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: