مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: اولین وقف در سال جدید در دومین روز نوروز در استان قزوین به ثبت رسید.
کد خبر: ۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳        24 March 2016
حجت الاسلام مصطفی نوروزی در گفتگو با مهر اظهارداشت: در چهارمین روز از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری اولین وقف جدید در ایستگاه آرامش بهاری امام ‌زاده محمدطاهر(ع) شهرستان آوج ثبت شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اظهارداشت: در اجرای ترویج فرهنگ وقف، کارهای تبلیغات محیطی، پیامک، استفاده از تریبون و رسانه های جمعی فعالیتهای خوبی صورت گرفت و در نتیجه آن شاهد ثبت اولین وقف جدید در سال ۱۳۹۵ بودبم.

نوروزی تصریح کرد: این وقف جدید یک قطعه زمین به مساحت ۴۰۰ مترمربع به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال است که توسط علی محمدی وقف شده است.

وی یادآورشد: از محل این وقف بر اساس نیت واقف، برای احداث «تکیه» استفاده خواهد شد و امیدواریم با فرهنگ سازی بتوانیم از همه ظرفیت های وقف در همه زمینه‌ها بخوبی استفاده کنیم.



مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین بازدهی غرفه‌های آرامش بهاری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اگر با برپایی این غرفه‌ها حتی یک وقف جدید صورت گیرد توانسته ایم به اهداف خود دست یابیم.

نوروزی گفت: استقبال مردم و مسافران از طرح آرامش بهاری بسیار خوب بوده و زائران اماکن متبرکه در کنار استفاده از خدمات فرهنگی و رفاهی می توانند مسائل ومشکلات خود را با روحانیون مستقر در این غرفه‌ها مطرح کنند که این کار نیز بیانگر مفید بودن این غرفه‌هاست.

حجت الاسلام نوروزی با ابراز خرسندی از ثبت بالغ بر ۶۰ وقف جدید در سال ۹۴ اظهارداشت: امیدواریم در سال جاری هم بتوانیم در راستای ایجاد وقف‌های جدید با کارکردهای مختلف گام‌های موثری برداریم.
برچسب ها: وقف ، استان قزوین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: