فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد؛
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به وجود برخی ناامنی ها درکشورهای همسایه، ایران را «امن ترین کشور» درخاورمیانه معرفی کرد و گفت: تدابیر رهبر معظم انقلاب، هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی و وحدت عامل اقتدار کشور است.
کد خبر: ۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰        22 March 2016
به گزارش ایرنا ازپایگاه خبری پلیس، سردار' قاسم رضایی' در حاشیه بازدید از پاسگاه های مرزی' دالانی' و'ساوجی' درهنگ مرزی مریوان استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس افزود: خداوند را شاکریم به پاس حضور در این منطقه مرزی که یادآور دلاور مردی های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است.
وی اظهارکرد: امنیت و آرامش کشور را مدیون تلاش و ایثارگری رزمندگان مرزبانی هستیم که در تمام لحظات سال در سخت ترین شرایط در سراسر میهن اسلامی ،حافظ و نگهبان بیش از هشت هزار و هشتصد کیلومتر از مرزها هستند.
فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: در این منطقه با وجود بارش برف و برودت هوا، مرزداران انقلابی با چشمان همیشه بیدار از مرزها صیانت می کنند.

** تدابیر رهبرمعظم انقلاب، هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی،وحدت ؛ عامل اقتدار کشور
سردار رضایی بیان کرد: در این نقطه مرزی کشورمان، بوی بهار رشادت های شیرمردان و شیرزنان دوران دفاع مقدس هنوز هم به مشام میرسد، امروزه ایران اسلامی با دارا بودن مرزنشینانی غیور و ایثارگرانی همچون هموطنان مریوانی به 'امن ترین' کشور خاورمیانه تبدیل شده است.
وی با اشاره به وجود برخی نا امنی ها در منطقه اضافه کرد: خوشبختانه با درایت رهبر معظم انقلاب، هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی، ایستادگی و حمایت مردم به ویژه مرزنشینان، مرزهای امن و غیر قابل نفوذی داریم.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: آتش فتنه ای که دامنگیر برخی از کشورهای همسایه شده است نتوانسته به امنیت موجود در ایران اسلامی لطمه ای وارد کند و این امر نیز از برکت 'وحدتی' است که مردم کشورمان با یکدیگر دارند.
سردار رضایی با اشاره به مرز مشترک استان کردستان با کشورعراق گفت: به واسطه مرز امن و آرامی که در این استان وجود دارد اتباع زیادی از دو کشور به منظور سفرهای زیارتی و یا گردشگری در حال تردد هستند.
وی اضافه کرد: به منظور تسهیل تردد زائران و اتباع دو کشور با برگزاری نشست های مشترک مرزی بین فرماندهان مرزبانی ایران وعراق،توافقات مثبتی حاصل شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: