سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به راه های ارتباطی مردم برای اطلاع از وضعیت ترافیک جاده ای گفت: مسافران برای اطلاع از وضعیت ترافیکی جاده های کشور و انتخاب بهترین مسیر می‌توانند با شماره تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند و به سایت www.141.ir مراجعه کنند.
کد خبر: ۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱        21 March 2016
یاسر خالدی  اظهار داشت: شماره تلفن 141، سایت www.141.ir ،شماره تلفن ۰۲۱-۸۸۹۲۵۲۵۲، نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ و کانال تلگرامی ۱۴۱هم  اطلاعات محورهای اصلی و فرعی کشور را به کاربران ارائه می‌دهند.

وی در گفت وگو با ایلنا افزود: همچنین با راه اندازی دستگاه پلاک خوان در محور کرج - چالوس می توان زمان سفر را محاسبه و به مسافران این مسیر اعلام کرد.

سخنگوی مرکزی مدیریت راه های کشور همچنین به به طراحی نرم افزار تحت موبایل تحت عنوان ۱۴۱ اشاره کرد و گفت: این نرم افزار از روی اپلیکیشن بازار و سایت مرکز مدیریت راه ها قابل دانلود است و مردم می‌توانند با استفاده از این نرم افزار وضعیت راه ها را با ۶۰۰ دوربین نظارت تصویری مشاهده کنند.

خالدی ادامه داد: با توجه به اینکه سامانه ۱۴۱ از خرداد ۹۴ کشوری شد همه هموطنان می‌توانند با شماره‌گیری ۱۴۱ از سراسر کشور به مرکز مدیریت راه‌های متصل شوند و اطلاعات لازم را دریافت کنند.


برچسب ها: وضعیت جاده‌ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: