ستاد هماهنگی خدمات سفر با اعلام پیش‌بینی وارد شدن یک توده سرما به کشور در چند روز آینده، به مسافران نوروزی هشدار داد پیش از آغاز سفر، وضعیت آب و هوایی در طول مسیر و مقصد را کنترل کنند.
کد خبر: ۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳        20 March 2016

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه این ستاد که با توجه به احتمال سرمای هوا و وزش باد شدید در برخی از استان‌های کشور صادر شده، آمده است: «هموطنان گرامی پیش از سفر از طریق سامانه مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل به شماره تلفن 141، از وضعیت تردد در جاده‌ها و از سامانه 134، از شرایط آب و هوایی مقصد مورد نظر اطلاعات لازم را کسب و سپس برای سفرخود برنامه‌ریزی کنید.

چنانچه برودت هوا، سفر نوروزی‌تان را تحت تاثیر قرار داد می‌توانید به ایستگاههای امداد و نجات که در طول جاده‌ها مستقر شده‌اند مراجعه و کمک‌های لازم را دریافت کنید.

به مسافرانی که در چادرهای مسافرتی اسکان یافته‌اند نیز پیشنهاد می‌شود هنگام استفاده از وسایل گرمازا، نکات ایمنی را رعایت کنند و از تجهیزات غیراستاندارد به هیچ وجه استفاده نکنند.

توصیه می‌شود مسافران نوروزی به منظور برنامه ریزی دقیق و اطلاع از آخرین وضعیت حمل و نقل هوایی برای پروازهای نوروزی با سامانه 199 و برای بررسی وضعیت خطوط ریلی و حرکت قطارها با شماره 5149 تماس برقرار کنند.

همچنین شماره تماس 09629 برای پاسخگویی به اطلاعات گردشگری و شکایات و شماره پیامکی 7070 برای دریافت اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری کشور، اختصاص یافته است.»

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: