تهیه‌کننده سریال «زعفرانی» خطاب به مخاطبان این مجموعه نوروزی همزمان با پخش سریالش گفت: امیدوارم «زعفرانی» در ایام عید لحظات شاد و مفرحی برای بینندگان رقم بزند تا از تماشای آن لذت ببرند. همچنین در عین حال آرزو می‌کنم مخاطبان سریالم همچون نام این مجموعه، «زعفرانی» باشند.
کد خبر: ۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵        20 March 2016

ایرج محمدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره روند تولید این مجموعه که این روزها همچنان در حال تصویربرداری است، اعلام کرد: تاکنون 90 درصد از تصویربرداری «زعفرانی» به پایان رسیده و تقریبا یک قسمت و نیم دیگر باقی مانده تا کارمان را تمام کنیم. فکر می‌کنم تا 10 فروردین ماه تصویربرداری‌مان به پایان برسد.؛ چراکه با حوصله کار تصویربرداری را انجام می‌دهیم و عجله و شتاب در کارمان نیست.

وی گفت: گروه تدوین، موسیقی و صداگذاری «زعفرانی»هم در یک ریتم واحد مشغول به کار هستند. گروه سازنده هم همچنان در همان لوکیشن‌های اصلی که در محله فرحزاد قرار دارد، مشغول به کار هستند.

محمدی درباره داستان طنز سریال «زعفرانی» یادآور شد: «زعفرانی» همانطور که پیشتر اعلام شد، یک مجموعه مفرح و شاد است ولی در عین حال یک قصه خانوادگی دارد و کمدی محض نیست. دوستان بازیگر هم اگر در گفت‌وگوهایشان تاکید کرده‌اند که این مجموعه طنز نیست به این معنی است که «زعفرانی» بالاجبار کاری نمی‌کند که بیننده را بخنداند؛ لذا طنز موقعیت در این مجموعه سر جایش است.

تهیه‌کننده سریال نوروزی شبکه دو در پایان ضمن تبریک سال جدید از زحمات عوامل سازنده «زعفرانی» که در ایام تعطیلات هم مشغول به کار هستند، تشکر کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: