مرحله يك چهارم پاياني ليگ قهرمانان اروپا ظهر روز جمعه قرعه‌كشي شد و 8 تيم برتر صعود كننده به اين مرحله حريفان خود را شناختند.
کد خبر: ۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰        19 March 2016
گزارش روز - تحريريه طلس خبر | مرحله يك چهارم پاياني ليگ قهرمانان اروپا ظهر روز جمعه قرعه‌كشي شد و 8 تيم برتر صعود كننده به اين مرحله حريفان خود را شناختند.

بارسلونا - اتلتيكو مادريد
شاید دشوارترین و در عین حال جذابترین بازی مرحله یک چهارم نهایی دیدار بارسلونا- اتلتیکو باشد. این دو تیم دو فصل قبل هم در همین مرحله در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که اتلتیکو توانست نهایتا پس از متوقف کردن بارسلونا در نیوکمپ با یک پیروزی 1-0 در وینسنته کالدورن راهی نیمه نهایی شود.
البته بارسلونای 2 فصل پيش با بارسلونای 2016 كاملا متفاوت است و اين تيم در حال حاضر مدافع و مدعی عنوان قهرمانی در اين رقابت‌ها است.
مروری بر قرعه‌كشی مرحله يك چهارم پايانی ليگ قهرمانان اروپا
البته اين قرعه برای هيچ كدام از دو تيم رضايت بخش نبود چرا كه می دانند چه دردسری در دو مسابقه رفت و برگشت خواهند كشيد. ديئگو سيمونه تا به حال موفق به شكست بارسلونای انريكه نشده اما بهترين خط دفاع تيم مادريدی نقطه قوت شاگردان سيمئونه است و شايد با استفاده از همين اتكا بتوانند خط حمله آتشين بارسلونا را متوقف كنند و به مرحله بعدی برسند.

منچسترسیتی – پاری سن ژرمن

در حال حاضر، به نظر می رسد که وضعیت پاری سن ژرمن بهتر است و آنها که قهرمانی خود در لیگ فرانسه را تضمین کرده اند با پیروزی قاطعانه برابر چلسی قدم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات گذاشته اند و بلندپروازی زیادی از خود نشان داده اند.
منچسترسیتی در مقابل وضعیت آشفته تری دارد و در لیگ برتر انگلیسی در رده چهارم است و شانس زیادی برای قهرمانی ندارد. قطعی شدن جدایی پیگرینی در پایان فصل از این تیم هم می تواند مسئله ای باشد که بر روحیه آبی پوشان یونایتد تاثیر منفی بگذارد.

بايرن مونيخ - بنفيكا
بايرن يكي از تيم‌های خوشحال اين مرحله است چرا كه حريف به نسبت آسان‌تری انتظارش را می كشد. شاگردان گوارديولا كه تا دقيقه 91 مقابل يوونتوس حذف شده بزرگ لقب گرفته بودند به يكباره موفق شدند بازی را برگردانند و به شكلی دراماتيك صعود كنند.
مروری بر قرعه‌كشی مرحله يك چهارم پايانی ليگ قهرمانان اروپا
 بايرنی ها چهارشنبه شب نشان دادند روحيه بزرگی براي پيروزی مقابل حريفان دارند و همين مساله كار را برای بنفيكا سخت كرده است.
هر دو تیم در حال حاضر صدرنشین لیگ های آلمان و پرتغال هستند و در شرایط بسیار خوبی به سر می برند.

رئال مادريد - ولفسبورگ
کهکشانی‌های مادرید به نظر می‌رسد که با بهترین قرعه ممکن روبرو شده اند و باید در برابر ولفسبورگی قرار بگیرند که به اندازه یکی دو فصل اخیر هم آماده نیست و به اعتقاد خیلی ها ضعیفترین تیم مرحله یک چهارم نهایی محسوب می شود. این دو تیم هیچ گاه در رقابت های اروپایی برابر هم قرار نگرفته اند اما احتمال پیروزی رئال در برابر حریف آلمانی اش بسیار بیشتر پیش بینی می شود.

رئالی ها فصل بسیار بدی را پشت سر می گذارند و نه جام های لالیگا و کوپا دل ری را از دست داده اند و بعد از تعویض مربی در میانه های فصل، با یک آرایش جدید تنها به امید افتخارآفرینی در لیگ قهرمانان می جنگند. رئالی ها قطعا خوشحالند که به یک تیم خطرناکتر مانند بارسلونا، اتلتیکو یا بایرن مونیخ در این مرحله برخورد نکرده اند اما این مسئله به معنای قطعی بودن صعود آنها نیست. ولفسبورگ که با دو پیروزی بر خنت بلژیک به این مرحله از رقابت ها رسیده، این توانایی را در خود می بیند که معادلات فوتبالی را کاملا بر هم بزند و بر رئال غلبه کند، مسئله ای که یک فاجعه و آبروریزی بزرگ برای رئالی ها خواهد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: