پرسپولیس و استقلال نزدیک به 150 میلیارد تومان بدهکارهستند. طبق آخرین آمار اعلام شده در مورد بدهی تیم های سرخابی تهران پرسپولیس 75 میلیارد تومان بدهکار است و استقلال 70 میلیارد تومان.
کد خبر: ۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰        18 March 2016
عصرایران - پرسپولیس و استقلال نزدیک به 150 میلیارد تومان بدهکارهستند. طبق آخرین آمار اعلام شده در مورد بدهی تیم های سرخابی تهران پرسپولیس 75 میلیارد تومان بدهکار است و استقلال 70 میلیارد تومان. بدهی هایی که در پایان سال 1394 ثبت می شود و البته 2 سالی است که عدد آنها تغییر نکرده است.


دوتیم تهرانی که تیم های اول ایران از نظر تعداد تماشاگر هم هستند طی دوسال گذشته با سیستمی اداره شده اند که بدهی روی بدهی افزوده نشود. حساسیت وزارت ورزش در مدل اداره سرخابی ها هرچند منجر به جدایی محمد رویانیان و علی فتح الله زاده از پرسپولیس و استقلال شد اما نتیجه آن اتفاق را می شود در عدم تغییر بدهی این دوتیم دید.


سرخابی ها از دوسال قبل تا امسال بدهی اضافه نداشته اند. هرچند که بدهی نزدیک به 150 میلیاردی سرخابی اینقدر بزرگ هست که دیگر نشود به 2 سال بدون هزینه سربار به اداره سرخابی ها افتخار کرد اما به هرحال اتفاق رخ داده در سال 1394 و برای بار دوم قابل تقدیر به نظر می رسد. مخصوصا که اگر سال های بدون بدهی سرخابی افزایش پیدا کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: