پپ مچ آلگری‌ را خواباند
بايرن در يك مسابقه دراماتيك و با برتری‌ 4-2 در ورزشگاه آليانتز آره نا موفق شد شاگردان آلگری‌ را از پيش رو بردارد و به مرحله يك چهارم پايانی‌ صعود كند.
کد خبر: ۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴        17 March 2016
سپهر خرمی - تحريريه اطلس خبر | بايرن در يك مسابقه دراماتيك و با برتری‌ 4-2 در ورزشگاه آليانتز آره نا موفق شد شاگردان آلگری‌ را از پيش رو بردارد و به مرحله يك چهارم پايانی‌ صعود كند.
نتیجه 2 - 2 در بازی رفت باعث شد تا این بازی، حساس‌ترین دیدار در این مرحله باشد. برخلاف انتظار ابتدا این یوونتوس بود که در دقیقه 6 توسط پوگبا به گل رسید. در میان بهت هواداران بایرن، یوونتوس برای دومین بار در دقیقه 28 در حرکت استثنایی موراتا، توسط کوآدرادو به گل رسید. یوونتوس حتی قبل از پایان 45 دقیقه نخست می‌توانست گل سوم را هم وارد دروازه نویر کند. این دو گل برخلاف انتظار آلگری، پایان کار بایرن نبود و با تعویض‌های طلایی گواردیولا، بایرن مونیخ در نیمه دوم کاملا به بازی برگشت. در دقیقه 73 لواندوفسکی موفق شد اختلاف را به حداقل برساند. درحالی که یونتووس تا دقیقه 91 این نتیجه را حفظ کرده‌بود و در آستانه صعود بود، با اشتباه مهلک پاتریس اورا، توماس مولر گل تساوی را برای بایرن به ثمر رساند تا سرنوشت صعود به وقت های اضافی کشیده‌شود. تعویضی‌های ناکام و خستگی یوونتوس سرانجام در وقت‌های اضافی کار دست آلگری داد تا بعد از گذشت 15 دقیقه بدون گل در نیمه اول اضافی، بایرن مونیخ بتواند در دقیقه 108 توسط تیاگو آلکانترا تعویضی به گل برسد. دو دقیقه بعد کومان کار را یکسره کرد و گل چهارم هم وارد دروازه بوفون کرد تا بعد از حضور در فینال سال گذشته، این بار بانوی پیر حذفی تلخ را تجربه کند. باختی که بار زیادی از آن را می‌توان متوجه تعویض‌های آلگری و اشتباه بزرگ پاتریس اورا در دقیقه 91 کرد.
اما چگونه شاگردان گوارديولا توانستند در اوج نا اميدي و با وجود دريافت دو گل از قهرمان سري آ ايتاليا بازي را بهع نفع خود تمام كنند؟
در اين مسابقه آلگری‌ تيمش را با آرايش چهار پنج يك به ميدان فرستاده بود و پپ طبق انتظار با سيستم چهار يك چهار يك شاگردانش را روانه زمين چمن آليانز آره‌نا كرد.
شاگردان گوارديولا، جهنم را به بهشت تبديل كردند
تا دقيقه 60 همه چيز به سود بيونكونري‌ها در حال سپری‌ شدن بود كه تعويض‌های‌ دو مربی‌ سرنوشت مسابقه را عوض كرد. مهدی‌ بن عطيه كه شب گذشته عملكرد نامطلوبی‌ از خود به نمايش گذاشته بود در بين دو نيمه جای‌ خود را خوان برنات اسپانيايی‌ داد تا با همين تعويض جناح راست خط دفاعي بايرن براي مهاجمان يووه بسته شود. همچنين آلونسوي پا به سن گذاشته در دقيقه 60 جای‌ خودش را به كومان جوان داد و به سمت وينگر راست متمايل شد تا كاستا مقدای‌ عقب تر از او و در همان جناح راست نفوذ كند. در آن سو، آلگری‌ دست به تعويض مرگباری‌ زد و خديرا را از ميدان خارج كرد و استورارو را وارد زمين كرد. اين تعويض در دقيقه 68 سرآغاز حملات بايرن مونيخ بود.
اين تعويض همه چيز براي نفوذها و دربيل های‌ كاستا آغاز شد. با خروج خديرا فضا برای‌ حركات انفرادی‌ كاستای‌ برزيلی‌ باز شد و اين بازيكن از دقيقه 68 به بعد بلای‌ جان مدافعان يووه شد. اما آلگري انگار قصد نداشت در اين مسابقه برخلاف ديدار رفت تعويض های‌ درستی‌ داشته باشد. در دقيقه 72 موارتا كه شيره جان مدافعان بايرن را كشيده بود جای‌ خودش را به ماريو مانزوكيچی‌ داده بود كه تا شب قبل از مسابقه حضورش در زمين در هاله‌ای‌ از ابهام قرار داشت. با ورود مانزوكيچ خيال مدافعان بايرن راحت شد و شاگردان پپ توانستند به راحتی‌ به فكر حمله باشند.
تياگو آلكانترا در دقيقه 101 وارد زمين مسابقه شد و در دقيقه 110 موفق به زدن گل سوم بايرن شد و كومان كه در دقيقه 68 جای‌ آلونسو را گرفته بود با زدن يك گل و دادن يك پاس گل پيروزی‌ باوارايي‌ها را رقم زد.
ديشب گوارديولا مسابقه شطرنج‌گونه را از آلگری‌ برد...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: