قائم مقام جمعیت زنان جوان و نواندیش گفت : دولت تدبیر و امید عزت و امید را به ایران برگرداند.
کد خبر: ۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹        21 February 2016
به گزارش ایرنا, آذر منصوری شامگاه یکشنبه در همایش امید به حمایت از یک نامزد انتخاباتی خرم آباد افزود:آسیب های وارد شده به این سرزمین بی تدبیری ها، سوءمدیریت ها ،تنش زایی ها از تاریخ پاک نخواهد شد .
 این فعال سیاسی بیان کرد : حاصل هشت سال در کشور قابل رویت است و پرونده های دخل و تصرف در بیت المال روز به روز لایه جدیدی از آنها باز می شود .
وی با گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار کرد : در هزار و 400 سال پیش ولادت حضرت فاطمه (س)گرامی داشته شدو کوثر نام گرفت و ایشان به گونه ای رشد کرد که به دلیل خصوصیات متعالی انسانی به عنوان یک زن مومن اثرگذار در جامعه ایفای نقش کرد .
منصوری ادامه داد : این نوع نگاه به زن درعصری که دختران زنده به گور می شدند مترقی ترین و نواندیشانه ترین تصویر از زن در یک هزار و 400 سال پیش بود .
وی اظهار کرد : فرزند این خانواده بنیانگذار انقلاب اسلامی 37 سال پیش تاکید بر دخالت زنان در مقدرات اساسی مملکت داشتند.
وی افزود : انقلاب اسلامی اصلاح گرانه ترین انقلاب دنیااست و بر شعار استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی بنا شدو پایه ریز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد .
منصوری گفت : اسلام و جمهوریت در تلازم همدیگر هستند و این در حالی است که برخی حکومت های اسلامی به رای و نظر مردم ارزشی نمی دهند .
وی اظهار کرد : انقلاب اسلامی برای شرکت مردم در تعیین سرنوشت خود بوده است و انتخابات فرصتی برای اثر گذاری مردم در تعیین سرنوشت خودشان است و امروز در انتخابات شرکت می کینم تا از میراث انقلاب اسلامی و خون شهدا صیانت کنیم وانقلاب به دست نامحرمان نیافتد .
وی افزود : نمی خواهیم مجلسی بی تفاوت به اسید پاشی به صورت هفت دختر بی گناه تشکیل شود ،کجایند نمایندگانی که پیگیرحقوق این آسیب دیدگان باشند .
به گفته وی مجلسی می خواهیم که ایران را برای همه ایرانیان فارغ از قومیت ،مذهب ،جنسیت بخواهدمجلسی نمی خواهیم که نمایندگان آن مقام عالی دولت را به دلیل مخالفت های سیاسی و جناحی تهدید به دفن با سیمان کنند .
منصوری گفت : امروز تا هفت اسفند فرصت داریم که هشتم اسفند را به جشن پیروزی مردم ایران تبدیل کنیم تا یک حماسه دیگر خلق کنیم.  
وی افزود : امروز بیش از هر چیز کشور به امید و آرامش و رونق اقتصادی نیاز داریم و از مشکلات اساسی این مملکت مشکل اشتغال جوانان ما است .
وی بیان کرد : این آمار بالای بیکاری نشان می دهد که دوره های گذشته مجلس در این زمینه خیلی موفق نبوده است و مجلس اصلاحات و حامیان دولت اجرای برجام دو دغدغه اصلی آنها خواهد بود .
وی ادامه داد: امروز نیازمند مجلس همراه با دولت و استفاده از ظرفیت های برجام برای چرخش چرخ تولید و اقتصاد کشورهسیم تا کشور از رکود خارج شود.
وی گفت : برجام داخلی باید زمینه ساز وحدت و آشتی ملی در این کشور باشد و مجلس بتواند از حقوق شهروندی در کنار دولت حمایت کند.
 
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: