مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، گفت: بودجه در نظر گرفته شده برای بازسازی ورزشگاه آزادی یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است که ظرف ۲ سال کار بازسازی آن به پایان می رسد.
کد خبر: ۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳        15 March 2016
به گزارش ایرنا، مصطفی مدبر  پس از پایان آخرین نشست روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت بازسازی مجموعه ورزشی آزادی، گفت: با توجه به دستور رئیس جمهوری برای بازسازی این ورزشگاه بررسی های خود را انجام داده ایم. بازسازی این ورزشگاه به صورت یکجا بسیار مشکل است، اما کمیته ایی را تشکیل دادیم و بحث های جدی در آن انجام شده است. در سال ۹۵، ۸۰ میلیارد تومان و در سال ۹۶ نیز ۸۰ میلیارد تومان بودجه برای بازسازی این مجموعه ورزشی در اختیارمان قرار خواهد گرفت تا مشکلات این وزرشگاه حل شود.
مدیر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص گلایه بسکتبالیست ها از کمبود سالن، گفت: برنامه هایی برای ساخت مراکز ورزشی در کل کشور داریم که بسکتبال نیز در دستور کار است. به مشحون چند پیشنهاد برای ساخت خانه بسکتبال دادیم و منتظر پاسخ آنها هستیم. مسئولان بسکتبال نباید منتظر این باشند که برای آنها سالن بسازیم و تحویلشان دهیم، زیرا توان این کار را نداریم. تنها مجموعه ایی که در تهران می توانیم در اختیار فدراسیون بسکتبال دهیم مجموعه ورزشی بعثت است.
وی افزود: در سال ۹۴ شرایط سختی داشتیم اما توانستیم پروژه های زیادی را به اتمام برسانیم که برخی از آنها نیز به زودی افتتاح خواهند شد. مهمترین کار ورزشگاه نقش جهان بود که خوشبختانه سازه آن روبه پایان است و به احتمال فراوان برای لیگ آینده آماده خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: