یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که غربی‌ها نگران خارج شدن انحصار از دستشان در مورد تسلیحات موشکی هستند و به همین دلیل بعد از آزمایش‌های موشکی ایران فضاسازی‌هایی را ایجاد کردند.
کد خبر: ۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷        15 March 2016
حجت خدایی سوری در گفت‌وگو با اشاره به واکنش‌های غربی‌ها نسبت به آزمایش موشکی ایران گفت: آنچه غربی‌ها را ناراحت می‌کند این است که بعد از آنکه آن‌ها توانسته‌اند به تکنولوژی‌هایی همچون موشک‌های بالستیک دست پیدا کنند کشوری دیگر وارد شده و می‌گوید که توانسته به این تکنولوژی‌ها دست پیدا کند و خود قدرت تولید را دارد.

وی ادامه داد: کشورهای غربی می‌دانند که این آزمایشات صرفا برای دفاع از کشور است اما باز هم دستیابی به این دانش برای آن‌ها گران تمام شده است. غربی ها نگران این هستند که انحصار از دست آن‌ها خارج شود چون در این شرایط تهدیدات آن‌ها موضوعیتی ندارد. آن‌ها نگران این هستند که با این قدرت و تکنولوژی دیگر تهدیدات روی میزشان از حیز انتفاع خارج شود. این نگرانی برای آن‌ها قابل احترام است اما طبق دستور دینی قرآن و اعتقادی مان، ما در فکر دفاع از کشورمان هستیم. خداوند به ما عقل داده و گوش ما به این حرف ها بدهکار نیست.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی را پشت سرگذاشته است گفت: غربی ها آخرین امکانات را در اختیار دشمنان قرار دادند که عده زیادی از ملت ما شهید شد و ۳۰۰۰ میلیارد دلار خسارت به کشور ما وارد شد و ما بعد از آن یاد گرفتیم که همواره برای دفاع از خود آماده باشیم، اما آن‌ها دچار تورم شدند و فکر می‌کنند چون ما در قضیه هسته‌ای می خواستیم با آن‌ها راه بیاییم در بقیه موضوعات هم با آن‌ها راه می آییم و اما آن‌ها باید بدانند ما زیر سلطه قرار نمی گیریم . ۳۷ سال است که بها داده ایم و هیچ‌گاه این راه را برنمی گردیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: