وزنه برداری قهرمانی جهان؛
معاون فرهنگی و روابط عمومی نمایندگی ایران در واشنگتن دی سی از آخرین تمهیدان دفتر حافظ منافع ایرانیان مقیم آمریکا در خصوص تیم ملی وزنه برداری حاضر در رقابت های قهرمانی جهان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱        03 December 2017

به گزارش اطلس خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جعفرزاده افزود: از حدود دو ماه قبل همکاری مان را با فدراسیون وزنه برداری و معاون روابط بین الملل فدراسیون در رابطه با ویزاها و کمک هایی که می توانستیم به ملی پوشان انجام دهیم، آغاز کردیم.

وی گفت:​همکاری ما با فدراسیون تا زمانیکه تیم به امریکا آمد ادامه داشت. من دو روز قبل از ورود وزنه بردارها به آناهیم (محل برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان) آمدم چون باید در یکسری سمینارها و کنفرانس هایی که مسئولان نمی توانستند در آن شرکت کنند، حضور پیدا کنم و تیم را به آنها معرفی کردم.

وی افزود: در رابطه با تجهیز ایرانی های مقیم کالیفرنیا مثل زمانیکه مسابقات کشتی و والیبال برگزار می شد، ایرانی ها را بسیج کردیم و یکسری تمهیداتی را درنظر گرفتیم تا هموطنان بتوانند راحت تر در سالن محل برگزاری مسابقه حاضر شده و ملی پوشان را تشویق کنند. ازجمله این کارها مراسم استقبال از کاروان وزنه برداری ایران بود. ایرانی ها علی رغم اینکه روز کاری خود را سپری می کردند ساعت ها در فرودگاه منتظر ماندند تا ملی پوشان از اداره مهاجرت فرودگاه خارج شوند سپس آنها را تا محل اقامت همراهی کردند از آن پس هم من در خدمت وزنه بردران ایران هستم.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نمایندگی ایران در واشنگتن دی سی یادآورشد: متأسفانه تیم بدون پزشک به امریکا آمده بود. سعی کردیم یکی از دوستان ایرانی که ارتوپد است را دعوت کنیم تا در خدمت تیم ملی باشد. علاوه بر آن 500 عدد تی شرت منقش به نقشه ایران و پرچم جمهوری اسلامی ایران را تهیه کرده ایم تا دراختیار هواداران در روز مسابقه قرار دهیم. یکسری بلیت ها هم برای ایرانی ها تهیه شده است.

جعفرزاده افزود: متأسفانه فدراسیون وزنه برداری امریکا و کمیته برگزار کننده مسئولیت های خود را بخوبی انجام نداده اند، حمل و نقل و تغذیه ملی پوشان ضعیف است، سعی کردیم با هم فکری رئیس فدراسیون و مسئولانی که از ایران آمده بودند این مشکلات را مرتفع کنیم. از آنجاکه آنها قرار است به مبارزه با آهن و پولاد بروند سعی کردیم ابتدا نسبت به تهیه غذاهای پروتئین دار اقدام کنیم تا در روز مسابقه با قدرت بدنی بالا حاضر شوند و موفق به اهتزاز درآوردن پرچم سه رنگ ایران شوند.

تمهیدات دفتر حافظ منافع ایران در امریکا برای پولاد مردان

تعداد بازدید : 0
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: