با انصراف پیکان از ادامه برگزاری فینال
فینال لیگ برتر والیبال نیمه‌کاره به پایان رسید تا شاگردان مصطفی کارخانه قهرمان لیگ برتر در فصل 94-95 شوند.
کد خبر: ۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰        15 March 2016
سپهر خرمی - تحریریه اطلس خبر | فینال لیگ برتر والیبال نیمه‌کاره به پایان رسید تا شاگردان مصطفی کارخانه قهرمان لیگ برتر در فصل 94-95 شوند.
شاید عجیب‌ترین فینال چند فصل اخیر لیگ برتر والیبال مربوط به دیدار نهایی پیکان و بانک سرمایه باشد. دیداری که باعث شد تا بازیکنان ملی پوش که در تیم ملی هم‌بازی و بعضا" هم اتاقی هستند مقابل یکدگیر قرار بگیرند و بشدت از خجالت هم در بیایند. دو مربی پیکان و بانک سرمایه نیز در تقابل یکدگیر، کری‌ها را به رسانه‌ها تصویری و نوشتاری کشاندند و از همدیگر گلایه کردند.
در نخستین مسابقه شاگردان پیمان اکبری که دو ست اول را به بانک سرمایه واگذار کرده بودند در سه ست متوالی موفق ظاهر شدند و با برتری 3-2 زمین را ترک کردند. این مسابقه در پایان با درگیری بین بازیکنان ملی‌پوش به پایان رسید. در دیدار دوم اما بانک سرمایه عزمش را جزم کرده بود تا اشتباه دیدار نخست را انجام ندهد. در این مسابقه شاگردان کارخانه به راحتی و با حساب 3-0 پیکان را شکست دادند تا دیدار سوم رقابتی حیاتی تلقی شود اما با فوت مربی پیکان و انصراف این تیم از ادامه ماراتن فینال، بانک سرمایه قهرمان لیگ برتر فصل 94-95 لقب گرفت. فینالی ناتمام به سود شاگردان مصطفی کارخانه.

فدراسیون والیبال ضمن عرض تسلیت به خانواده بزرگ این رشته به علت درگذشت رضا ابراهیمی مربی و بازیکن سابق تیم ملی و تیم والیبال پیکان اعلام کرد:

" بدین وسیله به اطلاع می رساند صبح امروز باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان طی نامه ای انصراف خود را از حضور در فینال لیگ برتر که قرار بود ساعت 16 امروز در خانه والیبال تهران آغازشود، اعلام کرد. لذا با توجه به نبود زمان کافی برای برگزاری مسابقات در بعد ازتعطیلات سال نو و عدم امکان آماده نگه داشتن بازیکنان در شرایط مسابقه تا بعد ازتعطیلات و همچنین آغاز اردوهای فشرده تیم ملی از هشتم فروردین ماه جهت حضور درمسابقات انتخابی المپیک، بنابراین تیم بانک سرمایه به عنوان قهرمان و تیم پیکان به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر والیبال ایران در سال 1394 معرفی می شود."
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: