با وجود حذف آرسنال از جام حذفی انگلیس به نظر می‌رسد سرمربی این تیم بیش از حد امیدوار به قهرمانی تیمش در لیگ است.
کد خبر: ۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳        14 March 2016

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، روزهای کابوس وار آرسن ونگر با آرسنال ادامه دارد و این مربی سرشناس فرانسوی، بار دیگر در ورزشگاه امارات «هو» شد تا شرایط برای ادامه کار او روی نیمکت توپچی‌ها بسیار سخت شود.

آرسنال در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس در ورزشگاه خانگی خود از واتفورد پذیرایی کرد و در نهایت با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا نتیجه‌ باور نکردنی دیگری را کسب کند و از دور رقابت ها کنار برود.

آرسن ونگر در نشست خبری بعد از بازی از عملکرد شاگردانش ابراز نارضایتی کرد و گفت: دلیل شکست آرسنال در این دیدار، کاملا روشن است. بازیکنان نتوانستند عملکرد خوبی از خود نشان دهند. آنها شب بدی را پشت سر گذاشتند. طبیعی است که وقتی تیم بدی بازی می کند، شایسته پیروزی هم نیست. بازیکنان آرسنال عملکرد ضعیفی از خود نشان دادند. باید اعتراف کرد مستحق شکست بودیم.

او ادامه داد: شرایط برای ما سخت شده است اما باید بگویم آرسنال تسلیم نخواهد شد. فصل برای ما به پایان نرسیده است. نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا قهرمانی در لیگ جزیره را بدست آوریم. تا پایان رقابت خواهیم کرد. از اینکه در خانه از جام خداحافظی کردیم، بسیار ناراحت هستیم و احساس ناامیدی داریم اما این یک واقعیت است که آرسنال از جام حذفی کنار رفته است. باید به دیدارهای آینده فکر کرد.

سرمربی فرانسوی توپچی ها درباره دیدار حساس برابر بارسلونا در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: شرایط بسیار سخت شده است اما می خواهیم غیر ممکن را ممکن کنیم.

آرسنال در حالی در نوکمپ به مصاف بارسلونا می رود که در دیدار رفت با دو گل در ورزشگاه خانگی تن به شکست داده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: