سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر لاس پالماس به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و تاکید کرد که آنها نیمه دوم بسیار بدی داشتند، البته او از نتیجه بازی راضی است.
کد خبر: ۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲        14 March 2016

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، رئال مادرید در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگا در خانه لاس پالماس به میدان رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر این تیم به پیروزی برسد.

زین الدین زیدان از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی نیست، اما از پیروزی که به دست آورده است راضی به نطر می‌رسد. سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی، اظهارکرد: از نتیجه راضی و خوشحال هستم، اما از عملکرد بازیکنان راضی نیستم. بازی که در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم من را نگران کرده است. فردا دوباره بازی را خواهم دید و عملکرد بازیکنان را مورد بررسی قرار خواهم داد.

سرمربی رئال مادرید در ادامه درباره این سوال که آیا بازیکنان رئال مادرید با توجه به فاصله زیادی که با بارسلونا در صدر جدول رده بندی دارند امید خود را از دست داده اند، توضیح داد: بدون شک چنین نیست و ما هیچ گاه امید خود را از دست نخواهیم داد و تسلیم نمی شویم. رئال کنونی باید پیشرفت زیادی کند. اگر در دیدارهای بعدی هم مانند نیمه دوم این دیدار بازی کنیم بدون شک هیچ موفقیتی را نمی توانیم به دست آوریم.

او درباره این سوال که چرا در این دیدار به آربلوا بازی داد، پاسخ داد: آربلوا هم مانند دیگر بازیکنان حق بازی دارد. او بازیکن رئال مادرید است و از عملکرد او رضایت کامل را دارم.

زیدان در پایان سخنان خود بار دیگر از عملکرد فنی بازیکنانش ابراز ناراحتی کرد و گفت: بسیار شگفت زده شده‌ام. چطور می‌توان این همه اشتباه را در این دیدار تصور کرد. ما بارها توپ را به سادگی از دست دادیم و واقعا از اشتباهات زیادی که داشتیم تعجب می کردم.

رئال مادرید با پیروزی که در این دیدار به دست آورد در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: