حسن روحانی از یکی از پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در مسیر اتوبان سمنان - تهران بازدید کرد.
کد خبر: ۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵        13 March 2016
به گزارش اطلس،‌ رییس‌جمهوری عصر یکشنبه به طور سرزده از یکی از پایگاه های امداد و نجات بین‌شهری(جاده‌ای)جمعیت هلال‌احمر در مسیر اتوبان سمنان به تهران بازدید و ضمن گفت‌وگو با امدادگران این پایگاه‌ها، از تلاش کارکنان هلال‌احمر و همه بخش‌هایی که در جاده‌های کشور، بویژه در تعطیلات‌نوروزی به طور شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند، تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی پس از شرکت در مراسم اولین سالگرد درگذشت والده‌مکرمه خود در شهرستان‌سرخه در مسیر بازگشت از سمنان به تهران؛ از پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر بازدید و از زحمات امدادگران تشکر کرد.

رییس‌جمهور در جریان این بازدید در گفت‌وگویی با خبرنگاران با تقدیر از اقدامات هلال‌احمر در نقاط مختلف کشور، افزود: هلال‌احمر در حوادث غیرمترقبه و هنگام رخداد بلایای طبیعی کمک رسان مردم بوده و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و در سالهای اخیر هم امکانات و تجهیزات خوبی در اختیار آنان قرار گرفته است.

روحانی ضمن اظهار امیدواری از اینکه روز به روز شاهد گسترش خدمات هلال احمر به مردم باشیم، رعایت قوانین و مقررات و توجه به حفظ محیط زیست در سفرهای نوروزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: سلامت مردم و حفظ محیط زیست برای ما حائز اهمیت است.

رییس‌جمهوری خاطرنشان کرد: هلال‌احمر در ایام نوروز باید با آمادگی دوچندان برای ارائه کمک و خدمت‌رسانی به مردم و مسافران فعالیت کند.

روحانی همچنین در جریان این سفر از بیماران بیمارستان کوثر سمنان نیز عیادت و احوالپرسی کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: