بومی‌گزینی در دانشگاه‌ها بدون محدودیتی در حال انجام است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از مشکلات امروز کشور بیکاری افراد تحصیل‌کرده است که در نظر داریم با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان شرایطی برای تبدیل ایده‌ها به محصولات تجاری ایجاد کنیم.
کد خبر: ۲۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸        18 October 2017
فرهاد رهبر


به گزارش اطلس خبر به نقل از تسنیم، فرهاد رهبر ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به وجود 400 واحد آموزشی زیرمجموعه دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های این دانشگاه تغییر فرهنگ مکان‌هایی است که واحدهای دانشگاه آزاد در آنجا وجود دارد.

وی با بیان اینکه بومی نبودن دانشجویان سبب تغییرات فرهنگی در شهرها شده است، افزود: به وجود آمدن تحول در علوم انسانی از جمله موضوعات مهم بوده که می‌توان با ایجاد پیوند بین حوزه و دانشگاه شاهد تحول در این علوم بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه ایجاد فرهنگ اسلامی در دانشگاه‌ها نیازمند همکاری‌ها در سطح ملی است، ابراز کرد: یکی از مشکلات علوم تکمیلی در دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد محتوای آموزشی است و یکی از مشکلات جدی این دانشگاه هم نبود علوم تأثیرگذار در برطرف کردن نیازهای جامعه است.

وی با بیان اینکه بومی گزینی در دانشگاه‌ها بدون محدودیتی در حال انجام است عنوان کرد: مشکل امروز کشور بیکاری افراد تحصیل‌کرده است که در نظر داریم با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان شرایطی برای تبدیل ایده‌ها به محصولات تجاری در راستای توسعه اشتغال، حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی ایجاد کنیم.


برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: