کد خبر: ۲۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳        16 October 2017

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آخرین اقدامات این هیئت را تشریح کرد.


خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آخرین اقدامات این هیئت را تشریح کرد.

احمد انارکی‌محمدی رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با بیان اینکه با تشکیل دبیرخانه این هیئت در کمیسیون اقتصادی روند این تفحص به صورت عملی آغاز شده، گفت: از همه اقشار مردم، دستگاه‌ها و سازمان‌ها و افراد حقیقی و حقوقی دعوت کرده‌ایم اگر اطلاعاتی در زمینه قاچاق کالا و ارز دارند به دبیرخانه هیئت ارائه کنند.

وی با بیان اینکه در هیئت تحقیق و تفحص به دنبال کشف آمار واقعی کالا‌های قاچاق هستیم، افزود: برای تدوین گزارش نهایی از روش‌های مختلفی استفاده خواهیم کرد تا آمار دقیقی از میزان قاچاق کالا و ارز به دست بیاوریم.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس با بیان اینکه دستگاه‌های مختلفی در جلسات مختلف هیئت شرکت کرده‌اند و گزارشات خود را ارائه کرده‌اند، اظهار داشت: به طور مثال یکی از گلایه‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز این بود که سازمان مناطق آزاد با آن‌ها همکاری ندارد که گویا این مشکل نیز در حال برطرف شدن است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: احتمالاً گزارش این هیئت تا دی‌ماه سال جاری برای قرائت در صحن علنی مجلس آماده شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۵۰ رای موافق، ۲۲ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از ۲۰۵ نماینده حاضر، آذرماه سال گذشته با تحقیق و تفحص از بررسی روند ستاد مبارزه با قاچاق کالا و بررسی سیاست‌های دولت در مقابله با قاچاق و دلایل ناکارآمدی آن در دولت‌های مختلف موافقت کردند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: