سخنگوی وزارت کشور با بیان این‌که «موارد مربوط به ثبت‌نام که مربوط به وزارت کشور است برای نجفی قانونی انجام گرفته است» گفت:‌ از نظر وزارت کشور ایشان منتخب است.
کد خبر: ۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳        12 March 2016
به گزارش ایسنا حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در حاشیه نشست استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران در مورد شکایتی که از نجفی منتخب مردم تهران در مجلس دهم شده است، با توجه به این‌که گفته شده وی از مسئولیت خود استعفا نداده بود، ادامه داد: مصداقی صحبت نمی‌کنم اما آن چیزی که مربوط به مقدمات ثبت‌نام بود در وزارت کشور برای آقای نجفی قانونی انجام گرفته است.

وی افزود: الان هم نتیجه انتخابات اعلام شده و موضوع در حوزه شورای نگهبان قرار گرفته است؛ لذا باید صبوری کرد تا ببینیم که نظر شورای نگهبان چه خواهد بود.

وی با بیان این‌که «از نظر وزارت کشور ایشان ( نجفی) منتخب است» گفت‌: مورد بحث شکایت، از حوزه وزارت کشور خارج بوده و در صلاحیت شورای نگهبان است و باید ببینیم که شورای نگهبان چه تصمیمی می‌گیرد.

سخنگوی وزارت کشور در مورد برگزاری انتخابات الکترونیکی در مرحله دوم نیز گفت: در این خصوص ما مکاتبه کرده‌ایم و منتظریم شورای نگهبان اعلام نظر کند.

وی اظهار کرد: از نظر ما همه چیز آماده است، کما این‌که برای مرحله اول هم همه چیز آماده بود، اما در بحث نرم‌افزار با شورای نگهبان به مباحثی برخوردیم که شورای نگهبان موافقت کرد.

وی در پایان یادآور شد:‌دو تاریخ 95/1/27 تا 95/2/10 برای برگزاری مرحله دو انتخابات به شورای نگهبان پیشنهاد شد که در هر کدام از این دو تاریخ به توافق رسیدیم اعلام می‌کنیم. 


برچسب ها: سخنگو ، وزارت کشور ، نجفی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: