رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: ۲۵ اسفند ماه فعالان اقتصادی روسیه در قالب هیئت تجاری به استان زنجان سفر می‌کنند.
کد خبر: ۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶        09 March 2016

به گزارش خبرگزاری تسنیم، غلامحسین جمیلی امروز جمع خبرنگاران با اشاره به سفر اخیر سفیر دانمارک به استان اظهار داشت: در این سفر به گسترش روابط تجاری در حوزه کشاورزی به‌ویژه صنایع تبدیلی و لبنی بین دانمارک و استان زنجان تأکید شد.
وی با اشاره به تولید مازاد بر مصرف 2 میلیون تن انواع محصول کشاورزی در استان زنجان تصریح کرد: معتقدیم به‌منظور افزایش ارزش افزوده در تولید محصولات کشاورزی واحدهای صنایع تبدیلی با به‌کارگیری انواع ماشین‌آلات نوین در استان زنجان استقرار یابند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان عنوان کرد: بر همین اساس هلدینگی در بخش کشاورزی تحت نظر کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان ایجاد شده که در مرحله  ثبت قرار دارد.

وی ابراز کرد: اعضای این هلدینگ شامل دست‌اندرکاران اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی استان زنجان است.

جمیلی با بیان اینکه 25 اسفندماه فعالان اقتصادی روسیه در قالب هیئت تجاری به استان زنجان سفر می‌کنند خاطرنشان کرد: این هیئت به‌قصد سفر به استان زنجان وارد کشور می‌شود.

وی گفت: این هیئت در 12 حوزه تخصصی نظیر حمل و نقل، معدن، ماشین‌سازی، لوله‌سازی، صنایع خودرو، صنعت انرژی، پتروشیمی، ساختمان‌سازی، سازه‌های صنعتی، متالوژی و میل‌گرد، صنایع پزشکی و صنایع آزمایشگاهی وارد استان زنجان می‌شوند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با اشاره به تنش‌های موجود بین روسیه و ترکیه و تحریم‌های وضع‌شده از سوی روسیه علیه اتحادیه اروپا افزود: ما باید در این شرایط از فرصت به وجود آمده در تمامی زمینه‌های تجاری به‌ویژه در بخش کشاورزی نهایت بهره را ببریم.

برچسب ها: اقتصادی ، روسیه ، زنجان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: