گزارش های رسانه ای از تسلط ارتش سوریه بر ۳۱ روستا و مزرعه در حومه شرقی حلب و بیرون راندن تروریست ها از این مناطق حکایت دارد.
کد خبر: ۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷        21 February 2016
به گزارش مهر به نقل از النشره، پیشروی های ارتش سوریه در حلب همچنان ادامه دارد.

در همین راستا پس از انجام عملیات های مداوم، فروپاشی گروه تروریستی داعش و فرار عناصر آن به سمت الرقه و مرزهای ترکیه، ارتش سوریه بر ۳۱ روستا و مزرعه در منطقه ای نزدیک به نیروگاه حرارتی  حلب مسلط شدند.

بر اساس این گزارش اسامی این روستاها بدین شرح است: جب الصفا، مفلسه، دکوانه، الصبیحیه، قصر الورد، الحویجینه، عین سابل، الصالحیه، تل اسطبل، ریان، قاروطیه، جبریل، الرضوانیه، ام العمد السفيره، تريدم، بيدوره، كبره، بلاط، تل علم، زعلانه، مير الحسن، ام تريكه، صفه، فاح، اعبد، ابو ضنه، ابو دنه، شحشور، صفه، فاح، جب غبشه.

از سوی دیگر گروه تروریستی داعش که در برابر پیشروی های ارتش سوریه عاجز مانده، تلاش می کند با تغییر تاکتیک و روش جنگی خود جبران مافات کند.

در همین راستا داعش ماشین هایی بمب گذاری شده را آماده می کند و آن را به سمت مواضع و نقاط حضور ارتش سوریه روانه می کند تا بدین صورت به آن ها خسارت وارد کند. این گروه تروریستی از یک ماه پیش تا کنون ۳۰ دستگاه ماشین بمب گذاری شده در راستای تحقق این هدف به کار گرفته است که به طور میانگین روزانه یک عملیات بدین صورت انجام داده است.

از سوی دیگر ارتش سوریه نیز با هوشمندی و با استفاده از سامانه های زرهی اقدام به انهدام و انفجار این خودروها پیش از رسیدن به مواضع خود می کند اما گزارش ها حاکی است که تا کنون ۵ دستگاه از این خودروها با حدقل امکان در نزدیکی مواضع ارتش سوریه منفجر شده اند که خساراتی جزئی به آنها وارد کرده است.


برچسب ها: ارتش‌سوریه ، حلب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: