مدیرعامل برج میلاد تهران گفت: امسال برنامه های نوروزی برج میلاد از دوم فروردین ماه شروع و تا ١٢ فروردین ماه پایان می یابد.
کد خبر: ۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶        07 March 2016
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛عليرضا شريفی نشست خبري اعلام برنامه هاي برج ميلاد تهران براي نوروز ۹۵ گفت: در نوروز سال ۹۵ برنامه ها با عنوان نوروزگاه برگزار مي شود كه هم در آيتم ها و هم در اجرا نسبت به سال گذشته تغييراتي انجام شده است. در سال ٩٤ اجراي برنامه ها از ٢٦ اسفندماه شروع و تا ١٢ فروردين ادامه داشت، اما امسال برنامه ها از دوم فروردين ماه شروع و تا ١٢ فروردين ماه پايان مي يابد. در اين مدت زمان ١١ روزه در اختيار شهروندان و گردشگران نوروزي و خارجي خواهيم بود.

  او با اشاره به ستاد گردشگري تهران گفت: ستاد گردشگري تهران بنا به تدابير شهرداري تهران تشكيل شد كه مجموعه برج ميلاد با لگوي مهمان تهران-تهران ميزبان ايران جز ستاد گردشگري است.

شريفي گفت: آغاز سال ٩٥ همزمان با روز ميلاد حضرت زهرا(س) و روز زن است. به اين مناسبت برنامه هاي ويژه اي برگزار خواهيم كرد. همچنين مجموعه نوروزگاه شامل ٢٠ غرفه براي مخاطبين مختلف از جمله كودكان، نوجوان و جوانان با موضوعات فكري، آموزشي، فروشگاهي، بازي و صنايع دستي پيش بيني شده است كه به علاقه مندان خدمات ويژه اي ارائه مي دهند.

او گفت: يكي از مهمترين ويژگي هاي برنامه های برج ميلاد خانواده محور بودن آنها است. تاكنون برنامه ها خانواده محور بوده و با استقبال خوبي از سوي خانواده مواجه شد و فضايي كه طراحي كرديم براي حضور خانواده ها بسيار پررنگ و منسجم است.

شریفی با اشاره به استقبال مردم از صنايع دستي گفت: اين امر باعث شد يك طبقه از مجموعه را به صنايع دستي اختصاص دهيم، كه در آن ٤٠ هنرمند آثار خود را براي بازديد و فروش به نمايش گذاشته اند.

او افزود: يكي ديگر از برنامه هاي پيش بيني شده در سال ٩٥ برگزاري مراسم روز جمهوري اسلامي ايران در ١٢ فروردين با همكاري سازمان صدا و سيما است.

مدیرعامل برج میلاد گفت: در راستاي فرهنگسازي و حمايت از كودكان كار در بحث موسيقي اقدام به شناسايي كودكان كار كرده ايم. اين كودكان كه در خيابان ها به نوازدگي مي پردازند را شناسايي كرديم و موسيقي آنها را مورد ارزيابي قرار داديم. اين كودكان در برخي از شب هاي نوروزي قبل از اجراي كنسرت ها موسيقي اجرا مي كنند. هدف از انجام اين كار حمايت از قشر آسيب ديده و كودكان كار است، اميدوارم با اين اقدام گامي به سوي موفقيت اين قشر برداريم.


برچسب ها: برج میلاد ، گردشگری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: