تمرینات آماده سازی ۱۷ بازیکن برگزیده والیبال ایران برای حضور قدرتمند در مسابقات انتخابی المپیک ریو و لیگ جهانی، زیر نظر «خوان سیچلو» مربی تیم ملی پیگیری می شود و «مانوئل لوزانو» سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز از دور بر کار آنها نظارت دارد.
کد خبر: ۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷        07 March 2016
این ۱۷ بازیکن برگزیده از میان بازیکنان تیم های صعود نکرده به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال انتخاب شدند و تمرینات آنها از هشتم اسفند ماه در تهران آغاز شد.
«مانوئل لوزانو» سرمربی تیم ملی والیبال ایران که برای هدایت تیم باشگاهی خود در لهستان به سر می برد، از راه دور بر عملکرد ملی پوشان والیبال ایران نظارت دارد.
قرار است در مراحل بعدی اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ایران، بازیکنان آماده عضو تیم های راه یافته به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال، به اردو ملحق شوند.
«خوان سیچلو» مربی تیم ملی والیبال ایران روز دوشنبه در حاشیه تمرین ملی پوشان در گفت و گو با ایرنا گفت: برای هر بازیکن برنامه خاصی تدارک دیده شده تا توانایی هایشان در تکنیک های خاص افزایش یابد.
وی به انگیزه بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی والیبال ایران اشاره کرد و گفت: بازیکنان دعوت شده تلاش زیادی برای تغییر تکنیک های خود دارند. البته این تغییرات در بازه زمانی طولانی شکل می گیرد و مهم است که در این مدت بازیکنان انگیزه خود را حفظ کنند.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هر روز گزارشی از تمرینات در اردوی تیم ملی والیبال برای «مانوئل لوزانو» سرمربی تیم ملی ارسال می شود.
سیچلو با بیان اینکه «این گزارش، حاوی اطلاعاتی در باره جزییات فعالیت بازیکنان و وضعیت بدنسازی آنها است»، گفت: این گزارش همزمان برای مربی بدنسال نیز ارسال می شود.
وی توضیح داد که «اطلاعات بازی های مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر والیبال مردان ایران نیز برای لوزانو ارسال می شود تا سرمربی از عملکرد بازیکنان در این بازی ها نیز اطلاعات کافی داشته باشد.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در این مرحله از اردو عملکرد بازیکنان از منظر تکنیک و تاکتیک مدنظر قرار می گیرد و انتخاب بازیکنان برای حضور در این اردو نیز بر همین مبنا بوده است.
تیم ملی والیبال ایران خود را برای رویدادهای مهم سال ۲۰۱۶ از جمله انتخابی المپیک ریو در ژاپن و لیگ جهانی آماده می کند.
مسابقات انتخابی المپیک از هشتم خرداد ماه با حضور هشت تیم در توکیو مرکز ژاپن برگزار می شود و لیگ جهانی والیبال نیز از ۲۶ خرداد ماه ۹۵ با حضور ۳۶ تیم در سه سطح آغاز می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: